دستگاه های دولتی موظفند کارمندان بی حجاب یا بد حجاب را اخراج کنند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 13:17

دستگاه های دولتی موظفند کارمندان بی حجاب یا بد حجاب را اخراج کنند

شماره: 18175
Aa Aa

بی حجاب همچون ویروس بیماری زا برای جامعه خطرناک و همه‌گیر است. از دامن زن به معراج می رود ولی آیا با شرایط کنونی این امتیاز بزرگ صدق می کند؟

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان؛
دستگاه های دولتی موظفند کارمندان بی حجاب یا بد حجاب را اخراج کنند

محمود الله مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت:

تمام دستگاه های دولتی موظفند تمام افرادی که بی حجاب یا بد حجاب هستند از مجموعه خود خارج کنند.

به گزارش اسپادانا خبر، او در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان بانه با موضوع طرح جامع حجاب و عفاف و تشکیل قرارگاه ۲۱ تیر با بیان این که متأسفانه امروز کسانی که حجاب کامل را رعایت می کند توسط برخی افراد مورد تحقیر قرار می گیرند اظهار داشت:

علمای دینی بحث امر به معروف و نهی از منکر را با هدف اهمیت رعایت حجاب در مساجد شروع کنند و تلاش کنند که بی حجابی به عنوان یک منکر برای مردم محرز شود. دشمن که در جنگ هشت ساله شکست خورد توطئه های مختلفی را برای نابودی نظام از درون طراحی کرد. اکنون دشمن یک جنگ ترکیبی همه‌جانبه را بر علیه کشور آغاز کرده که در این جنگ ترکیبی از بین بردن اقتصادی، سیاسی، محیط زیستی، فرهنگی و اجتماعی برنامه ریزی شده است.

وی افزود:

جهموری اسلامی براساس اعتقادات دینی بنا شد که حجاب اسلامی یکی از آنها است. به همه افراد توصیه می کنم که یکبار سوره نور را کامل به معنا و مفاهیم مطالعه کنند. در این سوره خداوند متعال وظیفه زن و مرد را به صورت کامل مشخص کرده است. دشمن همه اعتقادات مسلمانان را مورد هجمه قرار داده و کسانی که به اعتقادات اهل سنت توهین کنند شیعه انگلیسی هستند و کسانی که به اعتقادات اهل تشیع توهین کنند دشمن دین واسلام و اهداف جریانات منحرف را دنبال می کنند.

وی خطاب به کسانی در اثر گمراهی به طرفداری از شاه ملعون شعار می دهند گفت:

رضاشاه همان کسی بود که به زور چادر و حجاب را از سر بانوان ایرانی پایین می کشید، جوانان را به‌جای سوق به سمت علم و تعالی به سوی بی‌بند و باری سوق می داد و از ارتش ما علیه امت های اسلام استفاده می کرد ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی جوانان ما در پیشرفت علم در جهان جزء رتبه های نخست است و ارتش و سپاه قهرمان ما هم برای دفاع از عزت و کیان کشور و همه ملت های مظلوم و مستعضف مسلمان استفاده می شود.

 او با اشاره طرح جامع عفاف و حجاب و تشکیل قرار گاه 21 تیر گفت:

کارکنان تمامی دستگاه اجرای باید با حجابی که در چهارچوب قانون مشخص شده است سرکار حاضر گردند و تا 21 تیرماه سال جاری نباید در محیط اداری فردی بی حجاب و یا بدحجاب باشد و در این راستا تاکید بر ترغیب، تشویق و اقناع است.

وی با بیان این که بی حجاب همچون ویروس بیماری زا برای جامعه خطرناک و همه‌گیر است اظهار داشت: 

بخاطر انسانیت باید آن چهارچوب های که مورد پسند اعتقادی ما است رعایت کنیم و نباید اجازه بدهیم برخی افراد فرهنگ غنی ما را زیر سول ببرند لذا به دستور خدای متعال باید در میان جامعه گروهی باشند که دعوت به خیر کنند که همان رستگاران هستند. از دامن زن به معراج می رود ولی آیا با شرایط کنونی عفاف و حجاب باز هم این امتیاز بزرگ صدق می کند؟ چرا باید چنین جایگاه مقدس زیر سؤال برود؟

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان