دشمن به دنبال بزک کردن صورت دوران طاغوت است | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403 - 8:07

دشمن به دنبال بزک کردن صورت دوران طاغوت است

شماره: 16651
Aa Aa

او می گوید درگذشته وقتی آمران به معروف و ناهیان از منکر مورد هجمه قرار می‌گرفتند بازاریان به کمک آن‌ها می‌آمدند اما امروز این‌گونه نیست.

حسینی بوشهری، خطیب نماز جمعه قم؛
دشمن به دنبال بزک کردن صورت دوران طاغوت است

حسینی بوشهری، خطیب نماز جمعه قم در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت:

امام خمینی (ره) به دنبال تحقق اسلام بود. نمی‌شود که انقلابی رخ دهد و در مقابل آن چالشی وجود نداشته باشد اما هنر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و شما مردم این است که از خیلی از چالش‌های پیش رو انقلاب عبور کردید.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از شفقنا، وی با اشاره به اینکه در بُعد فرهنگی نیز هنوز مورد تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای هستیم بیان کرد:

دشمن می‌خواهد شما را از انقلابی که کرده‌اید پشیمان کند و همه برنامه‌های دوران طاغوت را به صورت بزک کرده در مقابل دستاوردهای انقلاب شما قرار می‌دهد. ما باید دست به دست هم بدهیم و در مقابل هجمه دشمن هجمه‌ای به عنوان جهاد تبیین را آغاز کنیم. زمانی چالش ما با آمریکا بر سر این بود که باید دست امال آمریکا کم شود ولی امروز چالش ما با آمریکا این است که آمریکا باید از غرب آسیا و همه منطقه بساطش را جمع کند.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بابیان اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر باید ضوابط امربه‌معروف و نهی از منکر را رعایت کنند اظهار کرد:

درگذشته وقتی آمران به معروف و ناهیان از منکر مورد هجمه قرار می‌گرفتند بازاریان به کمک آن‌ها می‌آمدند اما امروز این‌گونه نیست.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان