رسانه‌ها باید به گسترش تقوا کمک کنند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 8:13

رسانه‌ها باید به گسترش تقوا کمک کنند

شماره: 15492
Aa Aa

باید در عرصه "خبر، رسانه و تبلیغ" با تکنیک‌ پاسخ قاطعی به جنگ نرم دشمن بدهیم| رسانه تاکنون نتوانسته در حوزه جریان دینی عملکرد مناسبی داشته باشد.

لطف‌الله دژکام، امام جمعه شیراز؛
رسانه‌ها باید به گسترش تقوا کمک کنند

لطف‌الله دژکام، امام جمعه شیراز در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری تسنیم گفت:

باید در زمینه تبلیغ یک تلاش‌ مضاعفی شکل بگیرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او ادامه داد:

باید در عرصه "خبر، رسانه و تبلیغ" با تکنیک‌ پاسخ قاطعی به جنگ نرم دشمن بدهیم بنابراین آموزش در این عرصه باید جدی گرفته شود.

وی اظهار داشت: ‌

کار رسانه‌ای را کار هنری می‌دانیم چرا که ‌هنرمندانه کار کردن تاثیر خبر را افزایش می‌دهد‌‌ لذا در جریانات حاکم در عرصه اطلاع‌رسانی و خبر باید با تکاپوی بیشتر ‌ حوزه‌های فرهنگی و معنوی را بیش از پیش منعکس کنیم. رسانه‌ها باید در جهت گسترش تقوا کمک کنند و از‌ رسانه‌ها می‌خواهیم ‌خطبه‌های نماز جمعه را رویکرد فرهنگی منعکس کنند. انقلاب اسلامی ایران، انقلاب معنویت است. ‌قدرتمندترین بخش خطبه‌های نماز جمعه "معنویت‌افزایی و تقوا‌ست که متأسفانه در رسانه‌ها به این مهم توجهی نمی‌شود و باید تلاش کنیم "قلم و دوربین"‌ در خدمت معنویت و گسترش آن قرار ‌گیرد.

او با اشاره به شدت تهاجم فرهنگی دشمن گفت:

رسانه تاکنون نتوانسته در حوزه جریان دینی عملکرد مناسبی داشته باشد بنابراین ‌اگر‌ کاری همراه با تقوا انجام شود ماندگار خواهد شد و معتقدیم ‌کار رسانه‌ای‌ بر پایه تقوا‌‌ ماندگار و اثرگذار می‌شود.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان