سرقت از بانکی ملی از بزرگترین سرقت‌های دهه اخیر بود | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 12:12

سرقت از بانکی ملی از بزرگترین سرقت‌های دهه اخیر بود

شماره: 18211
Aa Aa

او گفته ما باید برحسب وظیفه شرعی و قانونی برای حفظ جان مردم هرچه بیشتر تلاش کنیم.؛ این کار برای ما اجر معنوی و اخروی درپی خواهد داشت.

حسین اشتری، فرمانده انتظامی کل ایران؛
سرقت از بانکی ملی از بزرگترین سرقت‌های دهه اخیر بود

حسین اشتری، فرمانده انتظامی کل ایران در قرارگاه کاهش تصادفات اظهارکرد:

در مجموعه فراجا پیشرفت‌های خوبی داریم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از سایت پلیس، او گفت:

دستاورد اخیر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در شناسایی و دستگیری سارقان صندوق امانات یکی از شعب بانک ملی یکی از نشانه‌های همین پیشرفت است و در اینجا اعلام می‌کنم که باید به این موضوع توسط مسئولان و اطلاع رسانی این دستاورد بزرگ بیشتر پرداخته شود.

وی سرقت از صندوق امانات بانکی ملی را یکی از بزرگترین سرقت‌های دهه اخیر توصیف کرد و افزود:

هنگامی که خبر یکی از بزرگ‌ترین سرقت‌های دهه اخیر منتشر و موجب نگرانی هموطنان شد پلیس پس از اطلاع از سرقت در کمترین زمان ممکن در صحنه حاضر و با وجود پیچیدگی صحنه جرم و حرفه‌ای بودن سارقان با اقدامات فنی و شیوه‌های نوین کشف علمی جرایم، نسبت به شناسایی و دستگیری عوامل اصلی سرقت در داخل و خارج از کشور به سرعت اقدام کرد. این عملیات موفق پلیس که بازگشت امید، آرامش و احساس امنیت به جامعه را در پی داشت و نشانگر هوشمندی، واکنش سریع و اقتدار پلیس بود، تحسین و تمجید بسیاری از مسئولان ومردم عزیز را به همراه داشت و مردم و مسئولان سیل الطاف و محبت خود را به خادمان خودشان در حوزه نظم و امنیت ارزانی داشتند.

او گفت:

مقام معظم رهبری تاکید دارند که حتی یک کشته نیز در تصادفات زیاد است و این باید به حداقل برسد. ما برحسب همین دستور سلسله مراتب و نیز وظیفه شرعی و قانونی برای حفظ جان هموطنان و مردم باید هرچه بیشتر تلاش کنیم و بدانیم این کار برای ما اجر معنوی واخروی درپی خواهد داشت. باید سهم هر دستگاهی در تصادفات وتلفات ناشی از آن مشخص و به آنها ابلاغ و مطالبه گری صورت پذیرد. خوشبختانه مجموعه فراجا در هر جلسه‌ای که حضور داشته عملکرد قابل ملاحظه و دفاعی داشته است گرچه ما به این اندازه نیز راضی نیستیم و خواهان کاهش چشمگیرتر تلفات در این حوزه هستیم. کاهش تصادفات و جانباختگان جاده‌ای، توسعه نظم و انضباط ترافیکی، ارتقاء فرهنگ ترافیکی و ... باید اولویت و محور کار پلیس راهنمایی و رانندگی باشد و در این عرصه همه ظرفیت‌های خود را به میدان بیاورد.

اشتری بر لزوم حفظ اقتدار و شان پلیس راهور تاکید کرد و افزود:

این موضوع از لحاظ  نیروی انسانی وتجهیزات وخودرویی باید تقویت شود.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان