شمار جانباختگان کووید۱۹ در ایران از ۴۵ هزار نفر گذشت | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 15:42

شمار جانباختگان کووید۱۹ در ایران از ۴۵ هزار نفر گذشت

شماره: 11902
Aa Aa

در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ هزار و ۴۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در ایران شناسایی شده و ۴۵۳ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت ایران اعلام کرد؛
شمار جانباختگان کووید۱۹ در ایران از ۴۵ هزار نفر گذشت

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران گفت:

با فوت ۴۵۳ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۵ هزار و ۲۵۵ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

به گزارش اسپادانا خبر، سیما سادات لاری با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران گفت:

در ۲۴ ساعت گذشته و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۴۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و دو هزار و ۷۴۴ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۶۶ هزار و ۸۲۱ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت:

تاکنون ۶۱۰ هزار و ۴۰۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۵۸۱۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون پنج میلیون و ۸۲۸ هزار و ۳۰۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان