فرزندآوری یک جهاد است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403 - 13:20

فرزندآوری یک جهاد است

شماره: 24355
Aa Aa

امام جمعه شیراز خطاب به مردم و خانواده‌ها گفته اگر می‌خواهید انتقام بگیرید، اگر می‌بینید دشمن در صدد نابودی شما، تمدن و امت شماست به مسئله خانواده و فرزندآوری به عنوان یک جهاد نگاه کنید.

عده‌ای دور از صحنه عفاف و حجاب سگ بغل می‌کنند؛
فرزندآوری یک جهاد است

لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس در خطبه‌های نماز جمعه شیراز اظهارداشت: 

هر آنچه هم که ما بخواهیم انتقام سخت هم بگیریم جبران خون حاج قاسم سلیمانی نمی‌شود.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

ما می‌دانیم که هر خونی به دست داعشی‌ها ریخته شود اساس آن را آمریکا و اسرائیل گذاشته اند که داعش را درست کردند بنابراین فریاد همه ملت ما این است که مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل.

امام جمعه شیراز خطاب به مردم و خانواده‌ها گفت:

اگر می‌خواهید انتقام بگیرید، اگر می‌بینید دشمن در صدد نابودی شما، تمدن و امت شماست به مسئله خانواده و فرزندآوری به عنوان یک جهاد نگاه کنید. چه کسی جای شهید قاسم سلیمانی را در نسل بعدی می‌خواهد پر کند؟ بچه همین ملت. چه کسی جای شهدایی که در مرز از راسک تا لبنان شهید می‌دهیم پر می‌کند؟ بچه‌های همین ملت. مسئله جمعیت، جوانی جمعیت و تربیت نسل جدید باید خیلی جدی‌تر از این گرفته شود. به دنیا آوردن فرزندان نسل جدید امروز یکی از وظایف بانوان جوانی است که در سن فرزندآوری هستند و نباید بازی این را بخورند که عده‌ای آدم‌های دور از صحنه عفاف و حجاب سگ بغل می‌کنند و وسط خیابان می‌آیند و می‌خواهند این کار اشتباه را فرهنگ کنند، فرهنگ شما این بوده است که در آغوش شما جوانان مومن و دلیر پرورانده اید که این شهر و استان 15 هزار جوان مدافع از آرمان اسلام و امام حسین (ع) و منتظر امام زمان (عج) تقدیم کرده است. 

وی در ارتباط با شرایط اقتصادی کشور نیز اظهارکرد:

 بعضی از مسائل بایستی با عزم و تصمیم عمومی مردم حل شود مثل خود انقلاب که مردمی بود؛ مسئله اقتصاد هم مسئله اصلی است که باید انجام گیرد و متأسفانه ما در این زمینه خیلی کار زمین مانده داریم. اگر دولت محترم یک پارچه تلاش کند و اقداماتی که از دستش می‌آید به طور کامل انجام دهد هم باید مسلم بدانیم که بحث اقتصاد نزدیک به 90 میلیون جمعیت کشور را نمی‌توانیم با تلاش دولتی صرف حل کنیم. اقتصاد دولتی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز یک ملت بزرگ باشد و این را بایستی به عنوان یک اصل و باور بپذیریم، متأسفانه کسانی در سال‌های پس از انقلاب این مسئله را باور نداشتند و کار‌هایی کردند که هنوز هم نتوانسته‌ایم جبران کنیم. در همان چند سال اولی که بعضی از این‌ها نخست وزیر شدند یک جریان انحرافی درست شده است و هر چه کردیم فعلا نتوانستیم از چاه این اقتصاد بیرون بیاییم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان گفت:

بدانیم بزرگترین میراث امام مسئله ولایت فقیه است و ولایت فقیه را خبرگان ملت بایستی انتخاب و نظارت کنند و این کار خیلی سنگینی است که به عهده آن‌هاست و امیدواریم همه همت عالی کنیم تا این انتخابات را برای اینکه تو دهانی زده باشیم به همه دشمنان ایران و اسلام و کسانی که نمی‌خواهند عزت و عظمت کشورمان را ببینند به یک وجهی برگزار کنیم که مایه خشنودی دوستان انقلاب و روسیاهی و ناامیدی دشمنان انقلاب و اسلام باشد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان