آمریکا با برخی از هنرمندان ایران ائتلافی بر علیه رهبری ایجاد کرده است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 14:29

آمریکا با برخی از هنرمندان ایران ائتلافی بر علیه رهبری ایجاد کرده است

شماره: 13870
Aa Aa

این ائتلاف با اهداف تغییر قانون اساسی، ایجاد فشار بر ملت ایران، تضعیف سپاه و نقش ولایت فقیه به دنبال برهم زدن رابطه مردم و نظام است.

حسینی‌همدانی، نماینده ولی‌فقیه در استان البرز؛
آمریکا با برخی از هنرمندان ایران ائتلافی بر علیه رهبری ایجاد کرده است

حسینی‌همدانی، نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه دولت مستقر تا امروز در مبارزه با فساد و  موضوع اقتصادی موفق نبوده است گفت:

امیدواریم رئیس جمهور منتخب با سابقه فساد ستیزی در قوه قضاییه در دولت با فساد مبارزه کنند و اگر جلوی فساد گرفته شود مفسد به وجود نمی آید.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز ادامه داد:

مفسدان و مجرمان باید از نام قوه قضاییه بر خود بلرزند و جرات خطا و اشتباه نکنند. خط نفوذ در داخل کشور تلاش می‌کند بر تن گرگ لباس میش بپوشانند و چهره جنایتکار آمریکا را بزک کرده و پای بیگانه را به کشور باز کنند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه جنگ و ترور و انفجار و تجزیه طلبی توسط آمریکا از ایران برای ضربه زدن به انقلاب شروع شد تصریح کرد: ن

ظام اسلامی توانست این تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و قدرت بازدارندگی را بالا ببرد و از جنگ و خون ریزی جلوگیری کند. آمریکا در دوره های مختلف  قصد داشت ایران را از نظر سیاسی منزوی کند و در این مدت به خاطر وادادگی‌ها و تهدیدها برخی از مسئولان به فرصت تبدیل نشد.

امام جمعه کرج گفت:

آمریکا در داخل ایران با برخی از افراد و هنرمندان یک ائتلاف ایجاد کرد که در این ائتلاف همه بر علیه رهبری فشار آوردند که از عقایدش دست بردارد و از جهات مختلف فشار آوردند که نظرات ایشان در داخل نظام محقق نشود. تغییر قانون اساسی و ایجاد فشار بر ملت ایران، تضعیف سپاه و نقش ولایت فقیه در دستور کار قرار گرفت. با این اهداف دشمنان به دنبال برهم زدن رابطه بین مردم و نظام هستند و فضاسازی‌های رسانه‌ای دشمن در داخل و خارج به واسطه ماهواره‌ها و رسانه‌ ای از جمله این اقدامات است.

وی گفت:

مردم در این دوره با انتخاب و حضور خود  دست جریان زر زور و تزویر را قطع کردند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان