ساختار فرهنگ ایران باید انقلابی عوض شود | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 18:27

ساختار فرهنگ ایران باید انقلابی عوض شود

شماره: 14810
Aa Aa

جریان آموزش و پرورش و دانشگاه و ارشاد فقط مخاطب این امر نیست و دولت باید فرهنگ انقلابی را در تمام ابعاد کشور ریل‌گذاری کند.

علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛
ساختار فرهنگ ایران باید انقلابی عوض شود

سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار داشت:

نکته مهمی که مقام معظم رهبری به عنوان رسالت و مسئولیت دولت سیزدهم مشخص کردند بازسازی انقلابی ساختار فرهنگ بود. جریان آموزش و پرورش و دانشگاه و ارشاد فقط مخاطب این امر نیست بلکه باید فرهنگ انقلابی را در تمام ابعاد کشور این دولت ریل‌گذاری کند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، علم‌الهدی تصریح کرد:

یکی از ابعاد مهم فرهنگ مدیریت انقلابی است و در این مدت کوتاه این دولت مردمی انقلابی در این راستا فعالیت زیادی داشته است. آموزه مقام معظم رهبری برای انقلابی کردن نهاد‌های انقلابی بسیار مهم است. مدیریت انقلابی در مدیریت جهادی است. دو گونه مدیریت داریم یکی اینکه مدیر در راس مجموعه قرار می‌گیرد و با وسایل و ابزار و موجودی شروع به بهره‌وری می‌کند و با نیروی انسانی زیر مجموعه خود کشور را اداره می‌کند. این شکل از مدیریت، مدیریت روتین و روزمره است و برای این نظام و انقلاب، این مدیریت جواب نمی‌دهد. این مشکلاتی که امروز داریم بخشی ناشی از این نگرش است. در راس مدیریت نظام، مدیریت مغرض وجود نداشت و می‌خواستند با امکانات موجود، کشور را اداره کنند. این مشکلات برای مردم به وجود آمد و مقام معظم رهبری دستور دادند که فرهنگ مدیریت عوض شود و تبدیل به مدیریت انقلابی و جهادی شود و زمان و ساعت و شب و روز نداشته باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در مدیریت جهادی، امکانات موجود معنایی ندارد و باید امکانات جدید تولید شود و در عین عقلانیت این مدیریت دنبال شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان