بدون تنفیذ مقام ولایت ریاست جمهوری نامشروع است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 13:18

بدون تنفیذ مقام ولایت ریاست جمهوری نامشروع است

شماره: 14347
Aa Aa

عده‌ای با ماسک نزدن در برابر ویروس بیشعوری که هیچ چیز نمی‌فهمد اظهار قدرت می‌‌کنند| وعده های ابراهیم رئیسی با امداد الهی شدنی است.

علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛
بدون تنفیذ مقام ولایت ریاست جمهوری نامشروع است

سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و عضو مجلس خبرگان رهبری در خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار داشت:

در جریان تنفیذ و در حکم مقام معظم رهبری یک نکته و در بیان رئیس جمهور دو نکته بود که این سه نکته برای مردم، امیدوارکننده است. نکته‌ای که در حکم مقام معظم رهبری وجود داشت این بود که مقام معظم رهبری برای رئیس جمهور دو شاخصه را بیان کردند. یکی شاخصه علم و دیگری تقوا و پرهیزگاری.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود:

تعیین این دو شاخصه به مردم اطمینان می‌دهد زیرا مقام معظم رهبری، مقام ولایت و حجت بقیه‌الله است و احساسی حرف نمی‌زند و مبالغه‌گویی ندارد و اگر این تنفیذ نباشد این ریاست جمهوری نامشروع و طاغوت است و تنها چیزی که مشروعیت می‌بخشد همین تنفیذ است و وقتی در این تنفیذ شاخصه می‌آید یک مسئله اعتقادی و قابل توجه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این که در بیانات آقای رئیس جمهور نیز دو نکته امیدوارکننده بود ادامه داد:

رئیس جمهور رسالت اجرائی خود را ایجاد تحول عنوان کرد. این تحول یعنی اینکه تمام عوامل عقب افتادگی و فشار معیشتی مردم و مشکلات مردم از میان برود و این معنای تحول است که رسالت رئیس جمهور است. این ندانم‌کاری‌ها و نتوانستن‌ها و عملکردهای باضعف مدیریتی و نابسامانی در بدنه اجرائی باید از میان برود و این معنای تحول است و باید جای اینها را حرکات اثباتی و قدرتمند مدیریتی بگیرد و این برای مردم امیدآفرین است. نکته دیگر در بیان رئیس جمهور این بود که تصریح کرد تمام مشکلات و راهکار آنها احصاء شده و با نخبگان نیز مشورت شده و راهکارها مشخص شده و این اراده و آگاهی امیدآفرین است. تمام این حرف‌ها با کمک و تائید و امداد الهی شدنی است.

وی بیان کرد:

مسئله کرونا یک مسئله کاملاً جدی است. امروز در مشهد مقدس و تهران و بسیاری از شهرهای کشور وضع خوبی از این نظر نداریم. فشار بیماران کرونایی زیاد است و امکانات درمانی شهر تمام شده و تنها در یک روز 520 مبتلای بستری در آی سی یو داشتیم. مگر چقدر تخت آی سی یو در این شهر است؟ امکانات به آخر رسیده و با چنگ و دندان مسائل را دنبال می‌کنیم. پروتکل‌ها باید رعایت شود. ماسک را بزنید. عده‌ای با ماسک نزدن اظهار قدرت می‌‌کنند. قدرت در برابر چه کسی؟ در برابر ویروس بیشعوری که هیچ چیز نمی‌فهمد؟ فاصله اجتماعی را در نشست‌های عمومی و خانوادگی رعایت کنید. خیلی‌ها در فضای حرم رضوی بدون ماسک هستند و این درست نیست. این ماسک نزدن مسئولیت شرعی دارد. برخی از مردم هم برای واکسن زدن سرپیچی می‌کنند و این هم مشکل دارد. این واکسن یک درمان قطعی است و نباید از آن تخلف کرد. این با کدام عقل و دین‌داری سازگار است؟

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان