لغو همکاری با اساتید به دلایل سیاسی یا نوع نگرش آنها نیست | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 22:37

لغو همکاری با اساتید به دلایل سیاسی یا نوع نگرش آنها نیست

شماره: 16564
Aa Aa

او با بیان این که ترم آینده دانشگاه ها ترکیبی خواهد بود گفته درخواست بازگشت به کار هر عضو  هیئت علمی مورد رسیدگی عادلانه قرار خواهد گرفت.

سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران؛
لغو همکاری با اساتید به دلایل سیاسی یا نوع نگرش آنها نیست

سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران در نشست خبری با موضوع تشریح برنامه های دانشگاه ها با ازسرگیری آموزش حضوری گفت:

با توجه به اینکه دانشگاه تهران به عنوان مسوول ستاد از سرگیری آموزش حضوری دانشگاه های کشور انتخاب شده جلسات کارشناسی برگزار و طرح نظرسنجی از دانشجویان را اجرا کردیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، وی ادامه داد:

از جامعه آماری ۲۰ هزار دانشجوی شرکت کننده در این نظرسنجی ۵۵ درصد مایل به بازگشایی کلاس ها و آموزش حضوری بوده و مابقی آموزش مجازی را ترجیح دادند. با توجه به تاکید رییس جمهوری مبنی بر بازگشایی هرچه سریع تر دانشگاه ها نتایج جلسات کارشناسی و برآوردی که از خواست دانشجویان به دست آمد مقرر شد ترم آینده آموزش در دانشگاه ها ترکیبی انجام شود. خوابگاه ها برای اسکان دانشجویان باز است اما شرط استفاده از خوابگاه واکسینه بودن دانشجویان است. آزمون های پایان ترم همه دانشجویان چه حاضران در کلاس ها و چه آنها که از آموزش مجازی استفاده کنند نیز تنها به شکل حضوری برگزار می شود.

وی درخصوص قطع همکاری یا اخراج برخی اساتید دانشگاه تهران اظهار داشت:

در دوره من هیچ استادی اخراج نشده و حتی چند نفر به کار بازگشته اند. 

مقیمی در پاسخ به سوالی درمورد لغو همکاری با برخی اساتید گفت:

لغو همکاری با اساتید به دلایل سیاسی و نوع نگرش سیاسی آنها نبوده است. من اعلام می کنم هر عضو  هیئت علمی که لغو قرار داد شده باشد و دوباره درخواست بازگشت به کار بدهد حتما مورد رسیدگی عادلانه قرار می دهیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان