مردم ما مقاوم بار آمده‌اند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 9:25

مردم ما مقاوم بار آمده‌اند

شماره: 16822
Aa Aa

او می گوید الان در برابر تمام مشکلات معیشتی و فراز و نشیب‌های اقتصادی مردم ما مقاوم اند و همه این‌ها زمینه‌ساز ظهور است. این انقلاب سکوی حرکت حضرت بقیه‌الله(عج) است.

علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛
مردم ما مقاوم بار آمده‌اند

سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار داشت:

در راس تمام دستاوردهای انقلاب مسئله اقتدار دین و اسلام بود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او اظهار داشت:

حاکمیت قدرت دین بر تمامی معادلات تنظیم شده از سمت استکبار جهانی ثابت شده است. آینده انقلاب را در چه چیز می‌بینید؟ آن که انقلابی‌ها برایش انقلاب کردند توسعه دین بود. آینده انقلاب از نظر قدرت دین و جهانی شدن دین یک مسیر بسیار سریع است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:

اینک عصر ارتباطات است و مرزهای جغرافیایی کشورها از میان رفته و آنچه مطرح است مرزهای فرهنگی اقوام و ملل دنیا است. در مرزهای فرهنگی با توسعه ارتباطات همه فرهنگ‌ها در دسترس قرار می‌گیرد و دنیا میدان مسابقه فرهنگ‌ها و تمدن‌های دنیا است پس مسئله جنگ تمدن‌ها مطرح نیست بلکه مسابقه است اما آنها می‌خواهند مسابقه را به جنگ تبدیل کنند و در نتیجه فرهنگ و تمدن استکبار بر دنیا حاکم شود. اصل مسابقه تمدن‌ها است. در مسابقه ایدئولوژی‌ها و فرهنگ قطعا برنده مسابقه اسلام است و این حرف بنده نیست بلکه سخن اسحاق رابین ملعون در دانشگاه لیون فرانسه است که گفت قرن ۲۱ قرن زور و پول نیست بلکه قرن اسلام است. تنها ایدئولوژی منطبق با فطرت بشر ایدئولوژی اسلام است و مورد پذیرش فطرت انسان‌ها قرار می‌گیرد. قرن ۲۱ قرن سیادت و آقایی اسلام است. آینده انقلاب اسلامی توسعه اسلام و جهانی شدن اسلام به وسیله این انقلاب است؟ آینده انقلاب به جایی می‌رود که مردم مدیریت کلاسیک را قبول نمی‌کنند بلکه دنبال مدیریت جهادی هستند و مدیری مورد پذیرش است که جهادی عمل کند و جهادی مدیریت کند. مدیر با عمل جهادی‌اش مورد پذیرش است. بستر اجتماعی ما به سمت مدیریت جهادی پیش می‌رود. آینده کشور ما آینده توسعه عدالت است و همه فزون‌طلبی‌ها منفور مردم خواهد بود. میدان اقتصاد در جامعه ما میدان گسترش عدالت خواهد بود زیرا مردم دنبال حذف همه رانت‌ها و زیاده‌طلبی‌ها هستند. مردم عدالت می‌خواهند. خاصیت سیاسی که جامعه ما در آینده دارد توسعه مقاومت در استکبارستیزی است. مردم ما مقاوم بار آمده‌اند. در هشت سال دفاع مقدس این را نشان دادند و دشمن را تا ۱۰ متری مرز اسرائیل عقب رانده‌اند و رزمندگان ما آنجا با استکبار جنگ دارند. در عرصه اقتصادی نیز مردم ما در تحریم‌ها مقاومت کردند و اکنون در برابر هر فراز و نشیب اقتصادی مردم ما مقاوم هستند. الان در برابر تمام مشکلات معیشتی و فراز و نشیب‌های اقتصادی مردم ما مقاوم اند. همه این‌ها زمینه‌ساز ظهور امام زمان است. این انقلاب سکوی حرکت حضرت بقیه‌الله(عج) است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان