مسائل سیاسی را با مسائل دینی خلط می‌کنند تا دین تان را از بین ببرند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 12:57

مسائل سیاسی را با مسائل دینی خلط می‌کنند تا دین تان را از بین ببرند

شماره: 19050
Aa Aa

دشمنان مردم و نظام امروز تلاش می‌کنند تا نسبت به روحانیت در جامعه بدبینی ایجاد کنند و با بهانه‌های مختلف به دنبال تضعیف اعتقادات دینی مردم هستند.

محمد مصدق، معاون اول قوه قضایبه ایران؛
مسائل سیاسی را با مسائل دینی خلط می‌کنند تا دین تان را از بین ببرند

محمد مصدق، معاون اول قوه قضایبه ایران در روز تاسوعا و در مسجد صاحب الامر تبریز گفت:

امروز در برخی محافل دانشگاهی این موضوع را مطرح می‌کنند که حادثه غدیر در مقطعی از تاریخ اتفاق افتاده و گذشته است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از میزان، وی با بیان اینکه تمام این موضوعات مبنی بر بی اعتنایی به حادثه غدیر از سوی دشمن مطرح می‌شود افزود:

درحالی‌که حادثه غدیر و بحث امامت علاوه بر بحث تاریخی جنبه اعتقادی برای شیعیان دارد و مبنای زندگانی شیعیان بوده که متأسفانه امروز فراموش شده است.

مصدق ادامه داد:

موضوع جداکردن اهل‌بیت از مردم و دین یکی از موضوعات اساسی است هرآنچه آن زمان اتفاق می‌افتاد امروز نیز اتفاق می‌افتد. آنچه باعث شد تا ارزش‌های اسلامی تضعیف شود و وضعیت موجود در زمان پیامبر اسلام تبدیل شود به اینکه در روز عاشورا مقابل حضرت امام حسین (ع) بایستند موضوع شیوع فحشا و منکر در جامعه بود. آن‌ها سعی کردند فحشا و منکر را در جامعه رواج دهند. امروز اتاق فکر دشمن تلاش می‌کند وحدت و اتحاد مردمی را که نظام جمهوری اسلامی را بعد از چندین سال نگه داشته‌اند از بین ببرد و مهم‌ترین بحث عبارت است از اینکه مسائل سیاسی را با مسائل دینی خلط می‌کنند تا دین تان را از بین ببرند. دشمنان مردم و نظام امروز تلاش می‌کنند تا نسبت به روحانیت در جامعه بدبینی ایجاد کنند و با بهانه‌های مختلف به دنبال تضعیف اعتقادات دینی مردم هستند.

معاون اول قوه قضاییه اضافه کرد:

متأسفانه برخی محافل حسینی را تبدیل به مجالسی کرده‌اند که در شأن حضرت امام حسین (ع) نیست.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان