منابع ارزی ایران درعراق ازاد شد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 15 ارديبهشت 1403 - 0:49

منابع ارزی ایران درعراق ازاد شد

شماره: 16566
Aa Aa

وزارت صنعت ایران از انجمن‌های صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی خواسته که اقلام پیشنهادی وارداتی خود را با قید فوریت اعلام کنند.

آزادی منابع ارزی ایران در بانک TBIعراق؛
منابع ارزی ایران درعراق ازاد شد

وزارت صنعت ایران با ارسال نامه‌ای به کلیه انجمن‌های صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی با اشاره به ظرفیت‌های ایجادشده برای استفاده از منابع ارزی ایران در بانک TBIعراق از آنها خواست که اقلام پیشنهادی وارداتی خود را با قید فوریت اعلام کنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، سرپرست دفتر صنایع غذا و داروی  وزارت صنعت با ارسال نامه‌ای به کلیه انجمن‌های صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی با اشاره به ظرفیت‌های ایجادشده برای استفاده از منابع ارزی ایران در بانک TBI (Trade Bank of Iraq) عراق از آنها خواست که اقلام پیشنهادی وارداتی خود را با قید فوریت اعلام کنند.

پیش‌تر، رئیس سازمان توسعه تجارت با ارسال نامه‌ای مشترک به معاونین وزارتخانه‌های وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت گفته بود:

با عنایت به ظرفیت‌های ایجادشده برای استفاده از منابع ارزی ایران در بانک TBI عراق جهت واردات اقلام مورد نیاز کشور خواهشمند است فهرست پیشنهادی خود را بر اساس اولویت‌های کشور و عدم درج کالاهای تحریمی در لیست تدوین و در اسرع وقت به این سازمان ارسال نمایید.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان