نمی گذاريم خللی در صادرات نفت ايجاد گردد | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 18 ارديبهشت 1403 - 17:53

نمی گذاريم خللی در صادرات نفت ايجاد گردد

شماره: 19278
Aa Aa

تحریم‌های بین‌المللی اگرچه تهدید بوده‌اند اما زمینه بروز فرصت‌هایی را برای یادگیری و تعالی سازمانی، خلاقیت و نوآوری، پژوهش و ساخت کالا در برداشته‌اند.

عباس اسد روز، شرکت پایانه‌های نفتی ایران؛
نمی گذاريم خللی در صادرات نفت ايجاد گردد

اسپادانا خبر| سامان صفا

 

وظیفه اصلی شرکت پایانه‌های نفتی ایران ذخیره‌سازی و صادرات نفت خام کشور و در واقع تأمین‌کننده ارز مورد نیاز کشور می باشد. انجام این مسئولیت به ‌صورت ایمن و پایدار و با کمترین هزینه از اهداف اصلی اين شرکت بوده وخواهد بود.

شرکت پایانه‌های نفتی ایران سال گذشته با وجود چالش‌ها و تنگناهای گسترده که بخشی متأثر از تحولات داخلی و تحولات محیط بین‌المللی صنعت نفت و حوزه‌های فعالیت شرکت بوده است با الطاف الهی و حمایت‌های اثربخش و مستمر وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران توانسته است مأموریت اصلی و وظایف محوله در حوزه‌های ذخیره‌سازی و صادرات نفت‌ خام و میعانات گازی کشور را به نحو ایمن ، به‌موقع و همچنین با رعایت الزام‌ها و استانداردهای کیفیت، سلامت، ایمنی و محیط‌زیست (QHSE) به انجام برساند.

هرچند تحریم‌های بین‌المللی اگرچه در اصل تهدید بوده‌اند اما همراه خود زمینه بروز فرصت‌هایی را برای یادگیری و تعالی سازمانی، خلاقیت و نوآوری در فرآیندها، پژوهش و ساخت داخل کالا در برداشته‌اند. دكترعباس اسد روزمديرعامل شركت پايانه های نفتی ايران با بيان موضوعات فوق درادامه افزود:

موفقیت‌های حاصله در طول یک سال اخیر نتیجه توانمندی، تلاش و تعهد کارکنان شایسته شرکت و همچنین حمایت و پشتیبانی اثربخش شرکت ملی نفت ایران است. امید است امسال و سال‌های پیش رو این شرکت بهتر و موفق‌تر از پارسال نقش کلیدی خود را به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی چابک، توانمند و متعالی، با تأمین رضایت پایدار مشتریان، سهامداران و ذی‌نفعان کلیدی ایفا کند.

اسد روز درادامه با بيان اينكه کلیه فعالیت‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران در راستای چشم‌انداز ترسیم‌شده و با در نظر گرفتن اهداف عمومی و اهداف اختصاصی تعیین‌شده دنبال می‌شوند گفت:

اهداف عمومی شامل افزایش کیفیت و بهره‌وری پایدار، افزایش خلاقیت و نوآوری پایدار، افزایش پایدار کیفیت زندگی کارکنان و اهداف اختصاصی شامل افزایش پایداری، چابکی و تاب‌آوری عملیاتی شرکت، افزایش و حفظ رضایتمندی ذینفعان کلیدی سازمان، ارتقای نظام دارایی‌های فیزیکی و بهبود مستمر عملکرد و تعالی عملیاتی شرکت است. خوشبختانه با تمرکز بر اهداف ذکرشده و با تکیه بر سرمایه انسانی متعهد و متخصص و مدیریت علمی، دلسوزانه و جهادی عملکرد مناسبی در یک سال اخیر در حوزه پایانه‌های نفتی رقم خورده است.

وي درپايان ضمن آرزوي سلامتي براي كليه پرسنل تلاشگروزارت نفت و علی الخصوص شركت پايانه های نفتی ايران وسربلندی كشورعزيزاسلامی مان گفت :

نمي گذاريم باكمك مردان سختكوش صنعت نفت ودعاي مردم و نگاه ويژه باريتعالی خللی درصادرات نفت ايجاد گردد.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان