همكار مطبوعاتی را از پتروشيمى خارگ اخراج کردند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 0:04

همكار مطبوعاتی را از پتروشيمى خارگ اخراج کردند

شماره: 22352
Aa Aa

اميدواريم مسئولان اجازه چنين برخوردهایی را نداده و با رايزنی با مسئولان پتروشيمی خارگ او را با توجه به وضعيت بد اقتصادی به کار بازگردانند.

به بهانه انتقاد از استاندار بوشهر؛
همكار مطبوعاتی را از پتروشيمى خارگ اخراج کردند

به راحتی آب خوردن و در يك چشم برهم زدن همكار مطبوعاتی" ف. م" بخاطر انتقاد خبری از استاندار بوشهر از كار اخراج شد.

در پی اخراج این همكار قديمی و طی پيگيری های انجام شده بهمن بهزادی، مديرعامل شركت سهامی پتروشيمی خارگ راسا دستوراخراج" ف. م "را صادر نموده و وی را از حضور در محل كار خویش از ابتدای سال جاری منع كرده است.

اين درحالی است كه او درتماس های مختلفی كه با مسئولان مختلف سياسی امنيتی استان بوشهرداشته همه آن ها ادعای دليل اخراج وی ازسوی مديرعامل شركت سهامی پتروشيمی خارگ را كذب محض دانسته و حتی استاندار بوشهر در تماس با وی بيان داشته كه ازاين جريانات بی اطلاع بوده و اصلا با مدير عامل شركت فوق هيچگونه مذاكره و يا تماسی نداشته و به شدت اين مسئله را تكذيب نموده است. او به كارمند اخراج شده مطبوعاتی نيز  گفته هرجايی كه خواستيد مشغول به كار شويد به بنده اطلاع دهيد تا شما را تأئيد نمايم.

به هر حال به نظر می رسد كه بهمن بهزادی كه پيشتر و بارها با تهديدات خود به دنبال بركناری این همکار مطبوعاتی بوده به خواسته ديرينه خود رسيده و تقصير رابرگردن مسئولان برجسته استان بوشهر انداخته تا از آب گل آلود ماهی بگيرند.

بهزادی درتماس با نامبرده گفته برای ادامه كار با مديران عامل شركت های پتروشيمی اصفهان و نفت جی سپاهان مذاكره نموده و این دو شرکت جهت انجام مصاحبه در انتظار او هستند که پس از حضور در محل هردو شركت عدم صحت این گفته بهزادی نیز مشخص گردید.

در نهايت اميدواريم مسئولان سياسی، اجتماعی و امنيتی مستقر در جزيره خارگ اجازه چنين عرض اندام ها و برخوردهایی را به این گروه از مديران نداده و با رايزنی و مذاكره با مسئولان پتروشيمی خارگ او را با توجه به وضعيت بد اقتصادی جامعه به محل كار خویش بازگردانند.

 

صبا شهيدی

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان