گویا در بسیاری از ادارات انقلاب راه پیدا نکرده است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 15:38

گویا در بسیاری از ادارات انقلاب راه پیدا نکرده است

شماره: 16996
Aa Aa

توقع داریم با ۸ یا ۱۰ فرمان اصلاح فرمان معیشتی مردم را به دست گیرند| پشت صحنه اتفاقات اخیر اوکراین ماجراجویی هایی آمریکاست.

حاج علی اکبری، خطیب جمعه تهران؛
گویا در بسیاری از ادارات انقلاب راه پیدا نکرده است

حاج علی اکبری، خطیب جمعه تهران در نماز جمعه پایتخت گفت:

حفظ امید و اعتماد مردم وظیفه اول مجموعه های خدمتگزار در کشور و جایی است که دشمن امید اجتماعی ما را نشانه گرفته است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی ادامه داد:

گویا در بسیاری از ادارات انقلاب راه پیدا نکرده است و روش ها ربطی به ارزش های انقلاب اسلامی ندارد.  باید ادارات آن قدر فعال و بانشاط و روان و صمیمی و عالم و عاقل با برنامه و منظم باشند که کار مردم در بخش های گوناگون روان و تمیز انجام شود.شک نداریم اگر هر نوع اصلاح فرهنگی و اقتصادی و عدالتی بخواهد در جامعه رخ دهد باید از نهادهای حاکمیتی و دولت شروع شود و باید اول آن جا اصلاح شود. آزادسازی سواحل مبارزه با قاچاق کالا و کاهش تشریفات از آن کارهاست که اگر درست شود بسیار خوب است و  اگر تشریفات فسادزا و امیدسوز که ازآن  رانت خواری در می آید جمع شود مردم نفسی می کشند. همچنین  ۸ فرمان رییس جمهور برای خودرو از همین موارد است و خوب به میدان رفتند.  توقع داریم  با ۸ یا ۱۰ فرمان اصلاح فرمان معیشتی مردم را به دست گیرند.

وی همچنین افزود:

ما با یک جاهلیت بزک شده شیک پوش مواجهیم و شکی نیست که رژیم مافیایی آمریکا قله و نماد و نمود این جاهلیت مدرن است و یک رژیم بحران ساز و بحران زیست‌ است و با بحران شروع شده و از نسل‌کشی سرخپوست شروع شده و با جنایت علیه رنگین پوست ها ادامه یافته و با شعله‌ور کردن آتش جهانی ادامه یافته است و  تولید بحران می کند و یک مافیا در همه زمینه هاست و در هر بخشی مافیایی را درست کرده است. سیاهه جنایات رژیم مافیایی خودش جلدهای قطوری است و اگر فهرست شود چه به سر آوردند از هم جنس گرایی و مافیای مواد مخدر و ... نمونه هایی از آن است و  سالانه یک تریلیون دلار سرمایه گذاری برای آتش افروزی در جهان می کنند و  بیش از ۱۵۰ جنگ منطقه ای و فرامنطقه ای را راه‌اندازی کردند و  ده ها هزار نفر را  کشتند تا تاسیس مراکز اصلی جانیان و تروریست ها تا پرورش داعشی‌ها از اقدامات آن‌هاست.حمایت از بزرگترین تروریست زمانه ما رژیم صهیونیستی را داشتند و مقصر همه جنگ های منطقه ما آمریکاست و خودشان اعتراف کردند و  استاد کل تولید بحران رژیم مافیایی پلید آمریکاست و  برای خود جز نفرت چیزی به جا نگذاشتند و منفورترین رژیم در عالم آمریکاست.

وی گفت:

اتفاقات اخیر در منطقه شرق اروپا(اوکراین) هم  پشت صحنه اش  ماجراجویی هایی آمریکاست و آن را کاملا مشاهده می کنید. مسئول اصلی آمریکاست و اوکراین را  قربانی حرص و ولع های خود کرده اند.  پشت صحنه و عامل اصلی رژیم مافیایی آمریکاست البته مواضع جمهوری اسلامی روشن و حکیمانه است و  ما همه جا با جنگ مخالفیم و با کشتن غیرنظامیان مخالفیم و نابودی زیرساخت های کشورها را درست نمی‌دانیم.  ریشه بحران حوادث امروز اوکراین نمایشگاه حکمرانی غرب و استانداردهای دوگانه آمریکایی است و این تنش ها نمایشگاه دوگانه آمریکایی است و  باید فکر تازه ای کرد البته راه روشن است و راه مقاومت است و ان‌شاءالله قوی تر به راه خود ادامه می دهیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان