بدبخت ها جلوی درب سازمان ملل رسوا شدند | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 5:42

بدبخت ها جلوی درب سازمان ملل رسوا شدند

شماره: 23555
Aa Aa

او گفته نرم‌افزار دستیابی به ایران قوی و فتح قله‌ها فرهنگ دفاع مقدس و سفر ابراهیم رئیسی به نیویورک نمونه موفقی از دیپلماسی همین فرهنگ است.

محمد جواد حاج علی اکبری، امام جمعه موقت تهران؛
بدبخت ها جلوی درب سازمان ملل رسوا شدند

محمد جواد حاج علی اکبری، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت گفت:

ملت ما توانستند با رهبری امام راحل از این جنگ تحمیلی جهانی دفاع مقدس ۸ ساله‌ای را بسازند که نقطه عطفی برای کشور ما، منطقه و جهان تلقی می‌شود.

به گزارش اسپادانا خبر، وی اظهار داشت:

مسؤولیت اجتماعی مساله اساسی سلامت در روابط اجتماعی است. همه زیست اجتماعی ما بر اساس این قاعده اجتماعی استوار شده است. مهمترین دلیل و فلسفه تشکیل حکومت‌ها در تاریخ بشریت تأمین همین حق بوده است. آزادی‌های انسانی در روابط اجتماعی مشروط به این اصل اصیل و مشروط به رعایت حقوق دیگران است.
خطیب نماز جمعه تهران همچنین گفت:

نرم‌افزار دستیابی به ایران قوی و فتح قله‌ها فرهنگ دفاع مقدس ماست. همه بخش‌های کشور ما از جمله، اقتصاد، مدیریت، صنعت، دیپلماسی و… باید یک پیوست دفاع مقدسی داشته باشند. مقاومت تربیتی در پرتو تربیت مقاومتی امکان پذیر است. آنچه که در سفر رئیس جمهور به نیویورک اتفاق افتاد یک نمونه موفق است یعنی همان دیپلماسی مقاومتی است. رئیس جمهور ما در قامت نماینده ملت ایران در برابر ملت‌های عالم و رسانه‌های عالم قرار گرفت. صدای مستضعفان جهان، شهیدان و مردم ایران بود که در سازمان ملل شنیده شد. رئیس جمهور مرگ استکبار را در قلب استکبار اعلام و تحولات جهانی نظم نوینی که در حال شکل گیری است را به خوبی تحلیل کرد.
او اضافه کرد:

دفاع مقدس ما مردمی‌ترین دفاع و جنگ تاریخ بود که پشت سر گذاشتیم. دفاع مقدس شناسه هویتی ماست و هویت دینی، ملی و انقلابی ما در گرو دفاع مقدس ماست. جنگ ادامه دارد، دشمنان همان دشمنان هستند البته ضعیف‌تر، ملت همان ملت است البته قوی‌تر، دشمنی‌ها همان دشمنی‌ها است اما پیچیده‌تر است.

حاجی علی اکبری با اشاره به سفر ابراهیم رئیسی به نیویورک گفت:

آنچه در سفر رئیس جمهور محترم به نیویورک اتفاق افتاد یک نمونه موفقی است که پیش روی ما قرار دارد که همان دیپلماسی مبتنی بر همین فرهنگ است. دیپلماسی مقاومتی مبتنی بر مقاومت، فرهنگ دفاع مقدس و هویت ناب انقلاب اسلامی است. چنین دیپلماسی مقاومتی است که از دل آن آزادسازی اموال، آزادی زندانیان و میراث فرهنگی اتفاق می‌افتد. دیپلماسی مبتنی بر مقاومت و فرهنگ دفاع مقدس و انقلاب ناب اسلامی این چنین چیزی است. همین دیپلماسی است که آزادسازی منابع ملت ایران را داشته، نه دیپلماسی التماسی. همین دیپلماسی مقاومتی است که آزادی زندانیان و  میراث فرهنگی کشور را داشته است.‌ دیدید که چگونه  صهیونیست ها عکس آن خانم را در دست گرفت و بعد از اجلاس اخراج شد. بدبخت ها در جلوی درب سازمان ملل چه رسوایی کردند. فلک زده، بیچاره و آواره وضعیت ضدانقلاب هاست. این نسخه جواب می دهد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان