۱۶۱ نفر از مبتلایان کووید۱۹ تحت مراقبت قرار دارند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 5:04

۱۶۱ نفر از مبتلایان کووید۱۹ تحت مراقبت قرار دارند

شماره: 19645
Aa Aa

در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۲ بیمار مبتلا به کرونا در ایران شناسایی و ۷۸ نفر در بیمارستان‌ ها بستری شده‌اند. هفت بیمار مبتلا نیز جان خود را از دست دادند.

وزارت بهداشت ایران اعلام کرد؛
۱۶۱ نفر از مبتلایان کووید۱۹ تحت مراقبت قرار دارند

وزارت بهداشت ایران آخرین وضعیت شیوع کرونا در این کشور را اعلام کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت ایران، در ۲۴ ساعت گذشته و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۲۶۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده که از این تعداد ۷۸ نفر در بیمارستان‌های بستری شده‌اند و مجموع مبتلایان کرونا به هفت میلیون و ۵۴۷ هزار و ۹۶۸ نفر رسیده است.

این گزارش افزوده است:

در طول ۲۴ ساعت گذشته هفت بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۴۱۶ نفر رسید. ۱۶۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت درمان قرار دارند.

بر اساس آنچه که روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرده است، تا کنون ۵۴ میلیون و ۸۷ هزار و ۸۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وزارت بهداشت درباره میزان واکسن کرونای تزریق شده در کشور نیز اعلام کرد که تا کنون ۶۵ میلیون و ۸۱ هزار و ۶۸۵ نفر دُز اول واکسن کرونا، ۵۸ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۵۷ نفر دُز دوم واکسن کرونا و ۳۱ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۹۱۵ نفر دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند، با این حساب مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۲۵۷ دُز رسیده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان