آغاز غنی سازی ۶۰ درصدی دست مریزاد دارد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 1:49

آغاز غنی سازی ۶۰ درصدی دست مریزاد دارد

شماره: 20285
Aa Aa

بیان برخی موارد از زبان ما ایجاد دو قطبی و رنجش می‌کند| رهبر عزیزمان بشارت جمع شدن فتنه‌ها را دادند؛ به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

فهرست شوق‌انگیز خدمات بسیج باید منتشر شود؛
آغاز غنی سازی ۶۰ درصدی دست مریزاد دارد

حاج علی اکبری، خطیب جمعه تهران در نماز جمعه پایتخت با اشاره به هفته بسیج گفت:

ما در آستانه یک روز خدایی در تاریخ انقلاب اسلامی هستیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، او ادامه داد:

تاسیس بسیج بعد از ۲۲ روز از فتح لانه جاسوسی و هنگام رویارویی مستقیم جمهوری اسلامی با دشمن قسم خورده خودش آمریکا شیطان بزرگ صورت گرفت‌. امام رحمت‌الله با قلب بزرگ این وحی نورانی را دریافت کرد.

حاج علی اکبری افزود:

کسانی که امیدشان به خدا است حتی اگر عده‌شان اندک باشد باز بر جبهه کفر پیروز هستند.

وی ادامه داد: 

معجزه بسیج را در کشور دیده‌ایم، این را در مقابله با فتنه‌ها و در عمق بخشیدن به مقابله‌‌ها دیده‌ایم. در عرصه پیشرفت چشم امید به بسیج است، در جهاد تبیین چشم امید به بسیج است. در ترویج سبک زندگی اسلامی چشم امید به بسیج است. در آمادگی در میدان رزم چشم امید امام و امت به بسیج است.  امیدوارم این را به بسیج دانش‌آموزی و معلمان گسترش دهند. به مسجد و پایگاه‌های مسجدی بیش از گذشته باید اهمیت دهیم چراکه مسجد زادگاه بسیج است. فهرست شوق‌انگیز خدمات بسیج باید منتشر شود تا مردم ما آگاه شوند.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد:

گاهی بیان برخی موارد از زبان ما ایجاد دو قطبی و رنجش می‌کند و بهانه دست دشمن می‌دهد ای کاش از بیانات رهبر عظیم الشأن استفاده کنیم. در هفته گذشته سیره رهبر انقلاب اسلامی یک اقدام بسیار تحسین برانگیز داشت و آن اعزام یک هیئت به استان پهناور سیستان و بلوچستان بود که با نخبگان، سران طوایف و اساتید گفت ‌وگو کردیم. در زاهدان حوادثی اتفاق افتاد که بخشی از هموطنان ما در این استان مجروح شده بودند و جان خودشان را از دست داده بودند که این امام ما را ناراحت کرده است ایشان دستور دادند علاوه بر مصوبات شورای تامین استان برای این عزیزان اقدامات دیگر صورت گیرد.

وی ادامه داد:

ابزار شکر و شوق به خاطر شعور سیاسی ملت شریف در اتفاقات اخیر داریم و خداوند متعال را سپاسگزاریم و انشالله وقتی که رهبر عزیزمان بشارت جمع شدن فتنه‌ها را دادند به زودی این اتفاق خواهد افتاد و مسئولان به این ملت صبور و شکور خدمت کنند. لازم می‌دانیم از مواضع دولت انقلابی، دستگاه دیپلماسی و سازمان انرژی در مقابل رفتار طنزگونه غرب تشکر کنیم. مسئولان ما در برابر جبهه غربی و اسرائیلی ایستادند و غنی سازی ۶۰ درصدی را آغاز کردند که دست مریزاد دارد. برخی کشورهای اروپایی بدانند پرونده‌شان در برابر ملت ایران مفتوح است و به وقتش جواب پس خواهند داد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان