آقایان درب شورای نگهبان را ببندند و بر آن قفل بزنند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 16:39

آقایان درب شورای نگهبان را ببندند و بر آن قفل بزنند

شماره: 13755
Aa Aa

او با بیان این که علی لاریجانی شورای نگهبان را به گوشه رینگ برده از کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان خواسته استعفا دهد و شخصیت خودش را حفظ کند.

مهاجری، فعال سیاسی و روزنامه‌نگار اصولگرا؛
آقایان درب شورای نگهبان را ببندند و بر آن قفل بزنند

محمد مهاجری، فعال سیاسی و روزنامه‌نگار اصولگرا درباره بیانیه علی لاریجانی خطاب به شورای نگهبان اظهار داشت:

اگر شورای نگهبان نتواند صلاحیت فردی را که ۴۲ سال سابقه و پرونده کاری دارد احراز کند آقایان درب شورای نگهبان را ببندند و یک قفل بر آن بزنند و به منزل بروند. وقتی شورای نگهبان نتواند شخصیت سوم کشور را بررسی صلاحیت کند، نشان‌دهنده عدم توانایی اعضای شورای نگهبان است و بهتر است آقایان فکر دیگری به حال خودشان کنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، وی خطاب به کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان گفت:

ایشان در موقعیت سخنگوی شورای نگهبان قرار گرفته و مجبور است از آن مجموعه دفاع کند اما در صورتی که واقعاً فکر می‌کنند روش شورای نگهبان نادرست و ناعادلانه بوده و به گفته آقای لاریجانی منطبق بر قانون و بیانات رهبری نیست آقای کدخدایی می‌تواند استعفا دهد و شخصیت علمی، دینی و انسانی خودش را حفظ کند. لاریجانی شورای نگهبان را به گوشه رینگ برده و می‌گوید اگر حرف‌هایی که دیگران زده‌ند در رد صلاحیت من تاثیر نداشته بگویید که چرا صلاحیت مرا را تایید نکردید. آن‌ها می‌گویند ما شما را رد نکردیم بلکه احراز صلاحیت نشده‌اید. آقای لاریجانی دوباره رفته و در پاسخ سخنان رهبری را آورده است. لاریجانی تا آنجا پیش می‌رود که افکار عمومی مردم را به آنجا برساند و شورای نگهبان بپذیرد که در حال انجام یک روند مخالف حقوق مردم است.

مهاجری ابراز داشت: معتقدم آقای رئیسی حداقل رای ۱۰ _۱۲ میلیونی را دارد که به هیچ وجه از بین نخواهد رفت حتی متاسفانه بعضی از رسانه‌های اصولگرا که کاملاً مدافع آقای رئیسی و جزء ما اصولگرا‌ها نیز هستند در نهایت بی‌اخلاقی رفتار می‌کنند. می‌خواهم بگویم وقتی نتیجه انتخابات را می‌دانیم و مشخص است که آقای رئیسی رأی بالایی دارد، دلیلی برای تخریب دیگران وجود ندارد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان