احتمال قتل قاضی منصوری توسط یک باند مخوف در ایران وجود دارد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 8:40

احتمال قتل قاضی منصوری توسط یک باند مخوف در ایران وجود دارد

شماره: 10413
Aa Aa

ذوالنوری گفته این احتمال وجود دارد که عناصری بخواهند با این اتفاق قدری فضا را آشفته کرده تا فضای اتهام‌زنی در داخل کشور فراهم شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس؛
احتمال قتل قاضی منصوری توسط یک باند مخوف در ایران وجود دارد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس َشورای اسلامی گفت:

باید پاکسازی از درون قوا شروع شود. برای تحقق این مهم نیازمند عزم و شهامتی هستیم که خوشبختانه در قوه قضائیه دوره جدید وجود دارد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از آنا، ذوالنوری گفت:

ابعاد پرونده قتل قاضی منصوری هنوز مبهم بوده و گمانه‌های زیادی در این خصوص مطرح است. یکی از گمانه‌های مطرح درباره قتل قاضی منصوری، وجود باند مخوف فعال در قوه قضائیه برای حذف فردی که ممکن است حاوی مطالبی باشد.

این نماینده مجلس یازدهم افزود: گمانه‌زنی درخصوص وجود پیوند میان جریانات داخلی و خارجی به این دلیل است که قتل یک قاضی که در اختیار، کنترل و حمایت پلیس کشور خارجی است عملاً غیر ممکن است از این رو این سوال مطرح می‌شود که چگونه این سوءقصد رخ داده و آیا یک هماهنگی و اراده‌ای در این باره وجود دارد؟

وی با تاکید بر اینکه گمانه‌زنی‌های مطرح از سوی قوه قضائیه در حال بررسی است تصریح کرد: این احتمال نیز وجود دارد که عناصری بخواهند با این اتفاق قدری فضا را آشفته کرده تا فضای اتهام‌زنی در داخل کشور فراهم شود.

ذوالنوری با بیان اینکه آشفته‌سازی فضا با قتل قاضی منصوری با هدف تحت‌الشعاع قرار دادن اقدامات موفق قوه قضائیه و همچنین تحریک احساسات بی‌مورد است افزود: خوشبختانه قوه قضائیه قوی به این موضوع ورود کرده و از طریق پلیس بین‌الملل و پلیس خارجی رومانی موضوع را پیگیری است تا ابعاد موضوع روشن شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان