ارجاع همه ناکارآمدی‌ها به اقدامات دشمن درست نیست | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 13:24

ارجاع همه ناکارآمدی‌ها به اقدامات دشمن درست نیست

شماره: 11327
Aa Aa

سید ابراهیم رئیسی گفته کار دشمن، دشمنی است اما مسئولان اجرایی باید با تدبیر، جنگ اقتصادی و روانی و رسانه‌ای دشمن را خنثی کنند.

رییس قوه قضاییه ایران عنوان کرد؛
ارجاع همه ناکارآمدی‌ها به اقدامات دشمن درست نیست

سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه ایران در جلسه شورای عالی قوه قضاییه گفت:

رونق تولید و خدمات و حمایت از تولیدکننده همانند مبارزه با فساد از مأموریت‌های اصلی و مستمر دستگاه قضایی است و همکاران ما در بخش‌های مختلف قضایی تلاش می‌کنند هیچ کارخانه‌ای تعطیل یا نیمه تعطیل نشود و هیچ تولیدکننده‌ای زمین نخورد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از میزان، رییسی افزود:
 
دشمن به دنبال توقف چرخه تولید و افزایش بیکاری و ایجاد یاس و ناامیدی در کشور ماست و وظیفه ما در حوزه نظارت و قضاوت این است که با جلوگیری از توقف در چرخه تولید و حمایت از نیروی کار، دشمن را در رسیدن به هدف پلید خود ناکام بگذاریم. امروز مسئولان و فعالان عرصه اقتصادی باید به فرامین مقام معظم رهبری عمل کنند.
رییس قوه قضاییه با بیان این که کار دشمن، دشمنی است، اظهار داشت:
دشمن به دنبال تهدید و تحریم و فتنه و توطئه است ولی مسئولان ما باید با تدبیر در همه عرصه‌ها و با استفاده از ظرفیت‌های عظیمی که در کشور وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها نیروی کار پویا و متعهد و متخصص است، می‌تواند جنگ اقتصادی و روانی و رسانه‌ای دشمن را خنثی کنند.
 
رییسی با تأکید بر این که دشمن در هیچ عرصه‌ای نتوانسته ملت ایران را متوقف کند و امروز هم با تدبیر می‌توان از شرایط موجود پیروزمندانه عبور کرد، خطاب به مسئولان اجرایی متذکر شد:
 
ارجاع همه ناکارآمدی‌ها به اقدامات دشمن درست نیست و ضعیف نمایی ما دشمن را در تصور اثرگذاری اقداماتش و تداوم خباثت‌ها و توطئه هایش تشجیع می‌کند.
 
رییسی افزود:
دشمن تلاش می‌کند با انگ زدن به چهره‌های مصمم حافظان امنیت و اقتدار و حامیان تولید، آن‌ها را از کارآمدی بیاندازد و برای این کار از «حقوق بشر» استفاده ابزاری می‌کند در حالی که خودشان پایه گذار مکتب قتل و غارت و شکنجه در عالم هستند.
رییس دستگاه قضا از «آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی» به عنوان «کانون جنایت» و از «خفه کردن صدای عدالتخواهان با قراردادن زانو بر گلوی آنها» به عنوان «روش جدید شکنجه» یاد کرد و گفت که قوه قضاییه تحت تأثیر فضاسازی‌های نظام سلطه و پیاده نظام آمریکا و اروپا قرار نمی‌گیرد و تنها بر مدار عدل و انصاف و قانون حرکت می‌کند. حقوق بشر واقعی و برخاسته از دین را محترم می‌شماریم و بر اساس آموزه‌های اسلام و مبانی فکری امامین نظام اسلامی به وظایف قانونی خود عمل می‌کنیم و کوچک‌ترین تضعیف و تضییع حق را برای خود جایز نمی‌دانیم.
برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان