اصلاح طلبان ممکن است با کمک کشورهای دیگر در انتخابات پیروز شوند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 9:02

اصلاح طلبان ممکن است با کمک کشورهای دیگر در انتخابات پیروز شوند

شماره: 12516
Aa Aa

مهدی چمران گفته هر روز برای ایجاد دو قطبی‌سازی یک چیز را مطرح می کنند؛ مذاکره، جنگ و فیلترینگ فضای مجازی دستاویز قطبی سازی است.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب؛
اصلاح طلبان ممکن است با کمک کشورهای دیگر در انتخابات پیروز شوند

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و رئیس سابق شورای شهر تهران گفت:

ایده و آرزوی ما این است که مشارکت هرچه بیشتر باشد حتی اگر موفق نشویم. در انتخابات مجلس یازدهم کمبود حضور وجود داشت. هم در جبهه متدین و انقلابی ها و هم در گروه های اصلاح طلب این مسئله بود ولی خود اصلاح طلبان در انتخابات شرکت کرده و وزن خودشان را نشان دادند اما گروه‌های مابینی و کسانی که عموماً تردید دارند، کمتر در انتخابات شرکت کردند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، چمران ضمن تاکید بر اینکه ما هیچ گاه این را صلاح و درست نمی‌دانیم که مردم در انتخابات شرکت نکنند

ساز و کارهایی را که در شورای ائتلاف دنبال می‌کنیم در این مسیر است که بتوانیم مشارکت عمومی را افزایش دهیم. هر نفر یک گروه ۱۵ نفره درست کند و این گروه های ۱۵نفره خودشان سه نفر منتخب داشته باشند و شورای منتخب را به وجود بیاورد. این ساز و کار را به این منظور پیش‌بینی می‌کنیم که مشارکت را حداکثری کنیم و عملاً برخلاف آنچه که گفته می‌شود عمل می‌کنیم تا مشارکت افزوده شود.

چمران با بیان این که کسانی که فکر می‌کنند در این دوره گروه‌های اصلاح طلب رای نمی‌آورند دچار یک توهم هستند اظهار داشت: چنین چیزی درست نیست و ممکن است که با همین دو قطبی سازی ها و کمک های تبلیغاتی که از کشورهای دیگر می‌شود به موفقیتی دست پیدا کنند.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه هر روز برای ایجاد دو قطبی‌سازی یک چیز را مطرح می کنند اظهار داشت: چند روز پیش بحث واکسن را مطرح کردند در حالی که کسی نگفته بود که واکسن نزنید و فقط گفته بودند که از پول ملت واکسنی نخرید که مشکوک است و در آمریکا و اروپا تعداد زیادی تلفات داشته است. ولی این دو قطبی را ساختند و بعد مشخص شد که آن واکسن‌ها قابل اعتماد نیستند.

وی با اشاره به اینکه دوقطبی‌سازی‌های مذاکره و جنگ و فیلتر کردن و نکردن فضای مجازی دستاویزهایی است که وجود دارد گفت:

بزرگنمایی هم در این زمینه ها صورت می‌پذیرد و یک دو قطبی به وجود می آید که ممکن است برایشان جواب هم بدهد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان