اعتبارنامه‌ سه نماینده مجلس ایران تائید نشد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 15:11

اعتبارنامه‌ سه نماینده مجلس ایران تائید نشد

شماره: 10106
Aa Aa

احمد نادری، نماینده تهران در مجلس در توئیتر از تهدید به برخورد با اسلحه گرم در صورت عدم تایید اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران خبر داد.

در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی ایران؛
اعتبارنامه‌ سه نماینده مجلس ایران تائید نشد

در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی ایران بررسی گزارش شعب ۱۵ گانه در مورد اعتبارنامه منتخبان در دستور کار قرار گرفت و سخنگوهای هر شعبه گزارش شعب را به صورت جداگانه قرائت کردند.

تعداد نمایندگان مجلس یازدهم ۲۹۰ نفر است که این دوره کارش را با ۲۷۶ نماینده آغاز کرد؛ دو منتخب تهران و آستانه اشرفیه فوت کردند، مدرک تحصیلی یکی از منتخبان تایید نشد و تکلیف ۱۱ منتخب هم در دور دوم انتخابات تعیین خواهد شد.

به گزارش اسپادانا خبر، در جلسه جلس اعتبارنامه ۲۷۰ منتخب تایید شد و تنها تایید اعتبارنامه سید کاظم دلخوش، غلامرضا تاج‌گردون و حسین محمدصالحی از سوی شعب اعلام نشد.

احمد نادری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر از تهدید به برخورد با اسلحه گرم در صورت عدم تایید اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران خبر داد.

او نوشته است:

«‏از دیروز که به اعتبارنامه جناب آقای تاجگردون اعتراض کرده ام هزاران پیام تهدید و تشکر ارسال شده. جالب‌ترین آن، تهدید به برخورد با اسلحه گرم بوده. قبل از انتخابات هم نظام را تهدید کرده بودند اگر صلاحیت ایشان تایید نشود، درگیری مسلحانه اتفاق می افتد».

 

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان