فقط یک کلمه انقلاب برایمان باقی مانده است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 17:00

فقط یک کلمه انقلاب برایمان باقی مانده است

شماره: 11381
Aa Aa

جعفرزاده ایمن آبادی از نمایندگان مجلس یازدهم خواسته اگر ادعا دارند انقلابی اند مانند اوایل انقلاب در نمازخانه بخوابند و بهانه گیری نکنند.

نماینده مجلس دهم ایران عنوان کرد؛
فقط یک کلمه انقلاب برایمان باقی مانده است

جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مجلس دهم گفت:

مجلس یازدهم از همان ابتدا خود را از سایر مجالس تفکیک کرد و به خود لفظ «انقلابی» را نسبت داد. فقط یک کلمه انقلاب برایمان باقی مانده این را هم مجلس یازدهم، خراب نکند. مجلسی که از ابتدا عنوان کرد من با مجالس ادوار گذشته متفاوت‌ هستم نباید مجالس قبل را مثال و الگو قرار بدهد. 

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از برنا، او ادامه داد: 

حتی اگر مجالس قبل هم از امتیازاتی بهره مند می شدند نباید مجلس یازدهم با ادعایی که دارد آنها را الگو قرار بدهد. کیت های که به مجلس دهم دادند حاوی ماسک و دستکش بود زیرا در شرایط شدید بحرانی و قرنطینه بسر می بردیم ولی مجلس پای کار ایستاد و هیچ امتیاز ویژه تری از جای دیگر، دریافت نکرد. 

نماینده رشت در مجلس دهم گفت: ماشین پژو را در همه ادوار به نمایندگان دادند اما این مجلس از هول حلیم به دیگ افتاد و دناپلاس دریافت کرد؛ نمایندگان مجلس یازدهم بهانه جویی نکنند. نمی شود که شعار داد و گفت راه شهدا را ادامه می دهیم اما دم از امتیازات اقتصادی زد. اگر امتیازات مجالس دیگر خوب بود چرا در انتخابات آنها را دستاویزی برای تخریب قرار دادید؟

او گفت: نمایندگان مجلس یازدهم لفظ انقلابی را از مجلس بردارند. مگر اوایل انقلاب، نمایندگان در نمازخانه های مجلس نمی خوابیدند اگر ادعا دارند انقلابی اند، انقلابی در نمازخانه بخوابند و بهانه گیری نکنند. از ابتدای مجلس تاکنون نمایندگان هنوز یک قانون را به تصویب نرساندند، نمایندگان به شدت درگیر مسایل حاشیه ای شده اند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان