اقتصاد ایران با دستور‌های اخیر رهبری ۲۰ سال جلو کشیده می شود | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 8:08

اقتصاد ایران با دستور‌های اخیر رهبری ۲۰ سال جلو کشیده می شود

شماره: 22396
Aa Aa

او گفته اگر قوای سه‌گانه دست به دست هم دهند و تفویض اختیار رهبری به سران سه قوه را مدنظر داشته باشند این مهم اتفاق خواهد افتاد.

«محسن رضایی»، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور اسلامی ایران؛
اقتصاد ایران با دستور‌های اخیر رهبری ۲۰ سال جلو  کشیده می شود

«محسن رضایی» معاون اقتصادی رئیس‌جمهور اسلامی ایران در سمنان و در دیدار با استاندار و نماینده ولی‌فقیه این استان به خبرنگاران گفت:

انبارهای لجستیکی خوبی را برای صادرات کالا به آسیای مرکزی و بالعکس یعنی از آسیای مرکزی به درون کشور می‌توان در استان سمنان ایجاد کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، رضایی بیان کرد:

موضوعاتی از این قبیل که مربوط به اقتصاد ملی است باید پیگیری شود و استان سمنان می‌تواند در اقتصاد ایران اسلامی نقش داشته باشد.

وی گفت:

مقام معظم رهبری اختیاراتی را به سران سه قوه داده‌اند تا تحولات اقتصادی را سرعت بخشند و همچنین اصلاحات عمیق اقتصادی را انجام دهند و یکی از کارها این است که ظرفیت‌های تولید و سرمایه‌گذاری در سطح وسیع‌تری در استان سمنان بررسی شود. امیدواریم این دستور مقام معظم رهبری هر چه سریع‌تر در کشور اجرایی شود؛ اگر مجلس، دولت و قوه قضاییه دست به دست هم دهند و تفویض اختیاری که ایشان به سران سه قوه داده‌اند را مدنظر داشته باشند 20 سال اقتصاد کشور جلو کشیده می‌شود و تحولات بزرگی در ایران به وجود می‌آید.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان