امنیت دستاورد مستمر انقلاب اسلامی است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 12:29

امنیت دستاورد مستمر انقلاب اسلامی است

شماره: 15280
Aa Aa

عامل انتحاری حادثه تروریستی قندوز افغانستان یک تروریست چینی بود|ملت‌های منطقه درحال آزمایش توان کشورداری طالبان هستند.

سیداحمد علم‌الهدی، امام‌جمعه مشهد؛
امنیت دستاورد مستمر انقلاب اسلامی است

سیداحمد علم‌الهدی، امام‌جمعه مشهد در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد:

عامل انتحاری حادثه تروریستی قندوز افغانستان و شهادت نمازگزاران مسجد خان‌آباد یک تروریست چینی بود که به داعش پیوسته بود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او ادامه داد:

داعش در پیشبرد جنگ نیابتی در منطقه به نفع آمریکا از هیچ ظرفیتی چشم‌پوشی ندارد و حتی از مزدوران خارجی برای به خاک و خون کشیدن ملت‌های مظلوم منطقه استفاده می‌کند. هدف آمریکا این است که افغانستان درگیر ناامنی و جنگ‌های داخلی و مذهبی باشد و از یکسو هزاره و پشتو و از سوی دیگر شیعه و سنی جنگ‌های قومی مذهبی را آغاز کنند اما در حقیقت امر، شیعیان قربانی اصلی جنایات آمریکای ملعون هستند زیرا جریان تشیع زیربنای راه‌اندازی انقلاب اسلامی و نهضت‌های آزادی‌خواهانه در کشورهای اسلامی بوده کمااینکه امروزه نیز جمهوری اسلامی نماینده شیعیان اهل‌بیت(ع) و وارث همان مظلومیت است. همه باید بدانند که داعش مترادف با اهل سنت نیست زیرا در وقایع سوریه شاهد بودیم که این تکفیری‌ها در مقاطع مختلف برادران اهل سنت ما را هم به شهادت می‌رساندند و آمریکایی‌ها درحالی این توطئه‌ها را طراحی می‌کنند که از حقایق منطقه بی‌اطلاع هستند و نمی‌دانند که شیعه و سنی دو برادر هستند که با هم ریشه استکبار را خشک خواهند کرد.

علم‌الهدی ادامه داد:

ملت‌های منطقه درحال آزمایش توان کشورداری و مدیریت دولت طالبان هستند و حفاظت از امنیت، مهم‌ترین رکن کشورداری است. دولت افغانستان باید موضع خود را در قبال عناصری که فجایع تروریستی قندوز و امثال آن را ایجاد می‌کنند به طور دقیق مشخص کند. رئیس‌جمهور انقلابی ما به صراحت اعلام کرد که ما آماده هستیم به دولت افغانستان کمک کنیم تا از تروریست‌های بانی حادثه قندوز انتقام سخت و درهم کوبنده گرفته شود زیرا برخلاف انفعال دولت افغانستان که از نظر ما محکوم و مردود است، اساساً ما نمی‌توانیم در این منطقه زندگی کنیم اما در قبال شیعه‌کشی و شهادت مظلومانه زنان و کودکان مسلمان بی‌تفاوت باشیم.

امام‌جمعه مشهد با تمجید از مجاهدت مدافعان امنیت در ایران اسلامی تصریح کرد:

امنیت، دستاورد مستمر انقلاب اسلامی در طول عمر بابرکت نظام بوده است و حتی در شرایط جنگی و فتنه‌های سیاسی، بازهم مدافعان امنیت وطن اجازه نداده‌اند که امنیت مردم دچار خدشه شود که این امر به برکت جان‌فشانی نهادهای انتظامی و جهادگران گمنام دستگاه‌های امنیت‌ساز در این کشور است و از خداوند متعال می‌خواهیم که ما را در استمرار راه پرنور این شهدا و حفظ دستاوردهای آنان یاری نماید.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان