انتساب مطالب مندرج در بولتن‌ها به رهبر انقلاب ‌‎‌فاقد اعتبار است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 16:53

انتساب مطالب مندرج در بولتن‌ها به رهبر انقلاب ‌‎‌فاقد اعتبار است

شماره: 20346
Aa Aa

این منبع مطلع گفته مطالب مذکور بدون طی کردن مراحل صحت‌سنجی و صرفا با هدف جمع‌آوری شنیده‌ها و شایعات گردآوری شده و ارزش اسنادی ندارد.

یک منبع مطلع در واکنش به بولتن هک شده خبرگزاری فارس؛
انتساب مطالب مندرج در بولتن‌ها به رهبر انقلاب ‌‎‌فاقد اعتبار است

در پی انتشار اخبار و نقل‌قول‌هایی از رهبر انقلاب در فضای مجازی به عنوان مطالب مندرج در بولتن‌های غیر رسمی یک منبع مطلع به ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت جمهوری اسلامی ایران خبر داده است که مطالب منتشر شده و انتساب آن‌ها به معظم‌‎‌له فاقد اعتبار است.

به گزارش اسپادانا خبر، وی افزود:

به اذعان دست‌اندرکاران تولید این جزوه‌ها مطالب مذکور بدون طی کردن مراحل صحت‌سنجی و صرفاً با هدف جمع‌آوری شنیده‌ها و شایعات در فضای مجازی و محافل رسانه‌ای گردآوری و در اختیار معدودی از افراد قرار داده شده بنابراین هیچ‌گونه اعتبار و ارزش اسنادی ندارد.
  •  

یک منبع مطلع در سپاه نیز به خبرگزاری تسنیم گفته است:

این ادعا که فرمانده کل سپاه برخی اخبار را از طریق بولتن تهیه شده توسط یکی از مسئولان یک رسانه دریافت می‌کند غیرواقعی و کذب است.

وی گفت:

فرمانده سپاه، فرمانده ارشد یکی از مهمترین ارکان نیروهای مسلح است که در آن علاوه بر یگان‌های رزمی، یگان‌های اطلاعاتی و حفاظتی پیشرفته‌ای قرار دارند و بالاترین دسترسی به اطلاعات لازم از طریق آنها و همچنین از طریق جلسات سطح کلان و طبقه‌بندی شده نظام وجود دارد لذا اینکه ادعا شود خبرنگار یا یکی از مسئولان یک خبرگزاری مسئول تهیه بولتن اخبار محرمانه برای فرمانده کل سپاه شده است مضحک است. یکی از نشانه‌های مضحک بودن این ادعاها در فضای مجازی آنجاست که اخبار و نقل قول‌های جعلی از خود فرمانده کل سپاه هم برای فرمانده کل سپاه در آن گنجانده شده است یعنی فرمانده کل سپاه برای آنکه بداند خودش چه گفته یا چه اقدامی کرده تولید بولتن سفارش می‌دهد؟

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان