انقلاب اسلامی یعنی اسلام و سپاه پاسداران یعنی سپاه اسلام | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 30 ارديبهشت 1403 - 17:49

انقلاب اسلامی یعنی اسلام و سپاه پاسداران یعنی سپاه اسلام

شماره: 15979
Aa Aa

علت این که در مسائلی دچار مشکل هستیم این است که به تکالیف خداوند عمل نکرده‌ایم| در امنیتی به سر می‌بریم که خیلی از کشورهای دنیا آرزوی آن را دارند.

علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران؛
انقلاب اسلامی یعنی اسلام و سپاه پاسداران یعنی سپاه اسلام

علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسدار انقلاب اسلامی است و هر موضوعی که در انقلاب اسلامی وجود داشته باشد موضوع سپاه است. انقلاب اسلامی هم یعنی اسلام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز یعنی سپاه اسلام.

به گزارش اسپادانا خبر، او در گفتگو با فارس اظهار کرد:

تشکیل دولت اسلامی و رسیدن به عوامل تعیین‌کننده کامل دولت اسلامی خیلی طول کشیده و باید محقق شود که وارد مرحله چهارم یعنی جامعه اسلامی شویم و پس از آن به سمت مرحله پنجم یعنی تمدن اسلامی برویم. همه ما به ویژه مسئولین در هر جایی که هستیم یکی از تکالیفی که بر عهده داریم تحقق فرآیند مکتب انقلاب اسلامی است تا به آن مرحله آخر برسیم چراکه برای آمدن حجت خدا همه باید دعوت کننده و خواهان آمدن او باشند البته دشمنی‌ها با انقلاب اسلامی کماکان ادامه دارد و این دشمنی‌ها در طول تاریخ به غیر از مقاطعی که در دوران پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع) بوده بی سابقه است. افتخار انقلاب اسلامی این است که با همه این دشمنی‌ها به گونه‌ای مقابله کرده که دشمنان ما حتی یک پیروزی را هم نمی‌توانند نام ببرند و در همه این 43 سال پیروزی‌ها از آن انقلاب اسلامی است و اگر هم دشمنان کاری را نکرده‌اند به این دلیل بوده که نمی‌توانستند انجام بدهند نه اینکه نخواهند. در مسائلی هم که دچار مشکل و گرفتاری هستیم نیز علت این است که شروط و تکالیفی را که خداوند به عهده‌مان گذاشته عمل نکرده‌ایم و به همین دلیل گرفتار شده ایم. خداوند در سخت‌ترین شرایط و کارها وعده‌اش حق است و تخلفی در آن نیست و بهترین نتایج را برای انقلاب اسلامی رقم زده است، در کارهای دیگر که بعضا آسان‌تر هم هستند آیا وعده اش صادق نیست؟ حتما صادق است اما مشکل همان انجام ندادن وظایف و تکالیفی است که خداوند بر عهده مان گذاشته است.

او ادامه داد:

اگر در زمان امام(ره) دولت اسلامی برقرار می‌شد بسیار بهتر بود تا دهه هفتاد، دهه هشتاد و دهه نود.

فدوی گفت:

در هر مقطعی که موضوعی وجود داشته و با روال‌های معمول قابل حل نبوده سپاه پای کار آمده و آن را حل کرده است. امروز ما در امنیتی به سر می‌بریم که خیلی از کشورهای دنیا آرزوی آن را دارند. شرارت آمریکایی‌ها باعث شد تقریبا در همه کشورهای اطراف ما ناامنی برقرار شود و در حالی که پیرامون کشور ما ناامنی برقرار بوده در کشورمان امنیت باشد.

او گفت:

در فرمول‌های لیبرالی توسعه موضوع عدالت اصلا مطرح نیست و متأسفانه یکی از عللی که الان گرفتار هستیم این است که به‌جای اینکه دستورات اسلام را اجرا کنیم اقتصاد را با دستورات نظریه‌پردازان لیبرال انجام بدهیم که نتیجه‌اش هم می‌شود آنچه که الان می‌بینید. اگر ما به دستورات خدا عمل کنیم خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنیم خداوند نتایجی را عنایت می‌کند که گویی هیچگاه مشکل اقتصادی وجود نداشته است. در حیات درونی غرب می گویند خدا نیست، خیلی هم صریح می‌گویند حتی یکی از اندیشمندان‌شان یک کتابی دارد با این عنوان که «و اکنون خدا مرد»! بقیه اصول هم به همین ترتیب.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان