ایران بیش از ۴۰ نوع موشک میان برد و برد بلند دارد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 8:20

ایران بیش از ۴۰ نوع موشک میان برد و برد بلند دارد

شماره: 6685
Aa Aa

سردار سدهی جایگاه بالای ایران در سطح جهان را مدیون حرکت در مسیر ولایت فقیه دانسته و گفته: همه این دستاوردها به برکت تبعیت از ولایت فقیه است.

با اعلام رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح؛
ایران بیش از ۴۰ نوع موشک میان برد و برد بلند دارد

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، سردار سدهی در آیین رونمایی از کتب تبیین اندیشه‌های دفاعی فرماندهی معظم کل قوا طی سخنانی ااظهارداشت: انقلاب اسلامی موجب تجدید تفکر و اندیشه اسلامی در جهان شد.

وی افزود: قبل از انقلاب اسلامی دین به عنوان یک موتور متحرک ملت‌ها و حرکت دهنده به سوی پیشرفت در جهان شناخته نمی‌شد. در دنیای غرب معتقد بودند که بشر بدون دین سعادتمند تر است. انقلاب اسلامی دین را احیا کرد و همه فهمیدند دین ایجاد انگیزه می‌کند و سعادت بخش است.

رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران نگاه و اندیشه دینی موجب شد نظام مردم سالار دینی و با محوریت ولایت فقیه شکل بگیرد. با محوریت ولایت فقیه جمهوری اسلامی به اقتدار و امنیت مثال زدنی دست یافته است.

وی جایگاه بالای ایران اسلامی در سطح جهان را مدیون حرکت در مسیر ولایت فقیه دانست و گفت: حاصل رویکرد نیروهای مسلح در تبعیت از ولایت فقیه موجب اقتدار و بازدارندگی شده و امروز ایران براساس آمار جهانی جایگاه ۲۳ جهان در تولید تجهیزات مختلف دفاعی را دارد و این پیشرفت با وجود تحریم‌های فلج کننده بوده است. سردار سدهی ادامه داد: ایران قدرت اول موشکی منطقه است و بیش از ۴۰ نوع موشک میان برد و برد بلند دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیشرفت های دفاعی کشور در حوزه دیگر نیز بسیار قابل توجه بوده است. امروز توان ساخت زیر دریایی، ناو، جنگنده های پیشرفته مانند کوثر، بالگرد، پرندهای بدونه سرنشین و تجهیزات زرهی را داریم و همه این دستاوردها به برکت انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان