باید معارف اسلامی به نسل جدید منتقل شود | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 14 ارديبهشت 1403 - 10:01

باید معارف اسلامی به نسل جدید منتقل شود

شماره: 23559
Aa Aa

او گفته امروز کسانی که بی‌حجابی را به مردم تحمیل می‌کنند مزدور دشمنان هستند اما فریب‌خوردگان سال گذشته به اشتباه خود پی برده اند.

سید ابوالحسن مهدوی در خطبه های نماز جمعه اصفهان؛
باید معارف اسلامی به نسل جدید منتقل شود

سید ابوالحسن مهدوی در خطبه های نماز جمعه اصفهان گفت:

سفر رییس جمهور کشورمان به آمریکا برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل با عزت و قدرت همراه بود و ایشان مواضع اصولی و بسیار مهم نظام را با صراحت از تریبون سازمان ملل به گوش جهانیان رساند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، وی ادامه داد:

همزمان با سفر رییس جمهور به نیویورک بخشی از اموال بلوک شده ایران نیز آزاد شد و همچنین برخی از زندانیان ایرانی و آمریکایی تبادل شدند و آمریکایی‌ها در این موضوع مجبور به تعامل و عقب نشینی در مواضع خود شدند. پیامد سفر رییس جمهور که همراه با عزت و قدرت بود تأثیری مثبتی در رُشد اقتصادی و جلوگیری از توّرم خواهد داشت.

خطیب نماز جمعه اصفهان همچنین اظهار داشت:

دوران غیبت مانند خورشید پشت ابر است و افراد می‌توانند با انجام عمل صالح لطف امام دوازدهم شامل حالشان شود و حضرت حجت (عج) را زیارت کنند، علمای زیادی با امام زمان (عج) دیدار داشتند، امیدواریم همگی بتوانیم رضایت حضرت مهدی (عج) را کسب کنیم و از جمله یاران آن حضرت باشیم.

امام جمعه موقت اصفهان گفت:

امروز کسانی که بی‌حجابی را به مردم تحمیل می‌کنند مزدور دشمنان هستند، در این میان نیازمند جهاد تبیین هستیم و بر همین اساس ضرورت دارد با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها با ابتکارات جدید، معارف اسلامی را به نسل جدید منتقل کنیم و باید آگاه باشیم که دشمنان همواره در حال تلاشند و ما باید در مواجه با آن توانمند باشیم.

مهدوی ادامه داد:

هفته گذشته با همت نیروهای امنیتی ضربات بسیار خوبی به گروه‌های تروریستی معاند وارد شد و در سالگرد اغتشاشات دشمنان به دنبال تحریک مردم بودند ولی مشخص شد فریب‌خوردگان سال گذشته به اشتباه خود پی برده اند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان