با بی‌حجابی در خودرو حقوق مردم زیر پا گذاشته می‌شود | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 30 فروردين 1403 - 12:26

با بی‌حجابی در خودرو حقوق مردم زیر پا گذاشته می‌شود

شماره: 11329
Aa Aa

قاسم رضایی می گوید برخورد با افراد بی‌حجاب و اجرای طرح ناظر مطالبه مردم است. مردم مدتین به ما می‌گویند که به دنبال آرامش هستند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ایران؛
با بی‌حجابی در خودرو حقوق مردم زیر پا گذاشته می‌شود

قاسم رضایی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی گقت:

برخورد با افراد بی‌حجاب و اجرای طرح ناظر مطالبه مردم است. مردم مدتین به ما می‌گویند که به دنبال آرامش هستند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از باشگاه خبرنگاران، جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه اجرای طرح ناظر کاملاً قانونی صورت می‌گیرد و اصلاً احساسی انجام نمی‌شود گفت:

ما متولی اجرای قانون هستیم.

وی تصریح کرد: خودرو مکان شخصی نیست و در منظر عموم قرار دارد. با بی‌حجابی در خودرو، حقوق مردم زیر پا گذاشته می‌شود لذا در اینجا نیروی انتظامی اعمال قانون می‌کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در ابتدا برای مالک خودرویی که در آن بی‌حجابی صورت گرفته، پیامکی ارسال و از وی خواسته می‌شود که شئونات در خودروی وی رعایت شود؛ یعنی پیامک نخست ارشادی است.

رضایی بیان کرد: در مرحله بعد، اگر بی‌حجابی مجدداً در خودروی مذکور صورت گیرد، مالک خودرو باید پاسخ الکترونیکی دهد و در صورت تکرار برای بار سوم وی حاضر شده و مراحل بعدی انجام می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: یعنی برای پلیس احراز می‌شود که در خودرو، بی‌حجابی صورت گرفته یا خیر و به افرادی که بی‌حجابی در خودروی آنها صورت گرفته، مستندات نیز ارائه خواهد شد.

به گفته وی، رانندگان تاکسی اینترنتی نیز باید به سرنشین خودرو در صورت بی‌حجابی تذکر دهند و از مسافران بخواهند که شئونات را رعایت کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان