با صدور حکم مهدور الدمی دونالد ترامپ عرصه بر او تنگ می شود | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 3:31

با صدور حکم مهدور الدمی دونالد ترامپ عرصه بر او تنگ می شود

شماره: 8009
Aa Aa

عزت الله معتمد گفته: مرجعیت دینی، منطقه ممنوعه و خط قرمز ماست و اگر رهبر ما مورد اهانت قرار بگیرد با اذن ولی فقیه عرصه بر آن ها تنگ خواهد شد.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) پیشنهاد داد؛
با صدور حکم مهدور الدمی دونالد ترامپ عرصه بر او  تنگ می شود

حجت الاسلام والمسلمین معتمد با اشاره به تحریم آیت الله خامنه ای توسط آمریکا گفت: مرجعیت دینی، منطقه ممنوعه و خط قرمز ماست.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از انتخاب، «عزت الله معتمد» در مراسم تشیع و تدفین دو شهید گمنام دفاع مقدس در تیپ 83 امام جعفر صادق اظهار کرد: این دو شهید عزیز در عملیات کربلای 5 و والفجر 8 در سالهای 64 و65 به شهادت رسیده اند. زنده نگهداشتن یاد، خاطره و نام شهیدان به معنای ایستادگی، مقاومت، شهامت و شجاعت در حفظ ارزش‌ها و اصول است و این همان نیاز امروز جامعه و مسؤولان است .

فرمانده تیپ امام صادق(ع) در ادامه با اشاره به نامه عبید الله ابن زیاد به امام حسین (ع) مبنی بر درخواست جنگ یا تسلیم شدن و پاسخ امام حسین (ع) که فرمودند «ما له عندی جواب، من برای او پاسخی ندارم» بیان کرد: بی اعتنایی و پاسخ ندادن رهبر شجاع و فرزانه انقلاب به رئیس جمهور گستاخ و بی منطق آمریکا الهام گرفته از بی اعتنایی امام حسین (ع) به نامه عبید الله ابن زیاد است.

وی با اشاره به وضعیت فرهنگی فعلی شهر مقدس قم و هنجار شکنی برخی عناصر معلوم الحال در خیابان‌های شهر اهل‌بیت(ع) و مرجعیت و عدم رضایت رهبر انقلاب از وضعیت موجود گفت: از مسؤولان می خواهیم در حوزه عفاف و حجاب و فرهنگ عمومی و امر به معروف و نهی از منکر، اقدام جدی انجام دهند و در صورت عدم توانایی در انجام تکلیف و پاسداری از اصول و ارزش‌ها، این امور را یا به دیگران واگذار کرده و یا به دست مردم انقلابی و شهید پرور بسپارند.

معتمد با اشاره به تحریم حضرت آیت الله خامنه ای توسط رئیس جمهور «گستاخ و بی منطق» آمریکا اظهار داشت:

مرجعیت دینی، منطقه ممنوعه و خط قرمز ماست و دشمن بداند اگر رهبر و مرجعیت دینی ما مورد اهانت قرار بگیرد با اذن ولی فقیه و با صدور حکم مهدور الدمی از ناحیه مراجع عظام، جوانان استشهادی و مجاهدین انقلابی و جهادی در گوشه گوشه جهان عرصه را بسیار بیشتر از آن مقدار که بر سلمان رشدی تنگ نمودند، بر ترامپ و پشتیبانان آنها تنگ خواهند کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان