رئیس دفتر رهبر انقلاب دونالد ترامپ را یک نازی زاده خواند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 11:04

رئیس دفتر رهبر انقلاب دونالد ترامپ را یک نازی زاده خواند

شماره: 7498
Aa Aa

محمدی‌گلپایگانی گفته: هر حلقومی که صدای اختلاف از آن بیرون بیاید، صدای شیطان و دشمن است؛ ممکن است اختلافاتی باشد اما چندصدایی نداریم.

اجداد آمریکایی ها مُشتی دزد و غارتگر هستند؛
رئیس دفتر رهبر انقلاب دونالد ترامپ را یک نازی زاده خواند

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، محمد محمدی‌گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر انقلاب در مراسم تودیع و معارفه نماینده جدید ولی فقیه در استان خوزستان تأکید کرد: یکی از ابلهان آمریکایی گفته بود ایران انقلاب ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید و ما قبل از آن در تهران خواهیم بود. خیال کردند که می‌توانند از عهده آن بر بیایند اما مردم با همه سلایق آنجا که لازم باشد پشت سر رهبری‌شان هستند.

وی ادامه داد: این آقای کم عقلی که امروز عهده‌دار ریاست جمهوری آمریکاست و اخیراً یکی از اشتباهات بزرگ او تروریست خواندن سپاه بود، زندان گوانتانامو سند تروریست بودن وی است.

محمدی‌گلپایگانی عنوان کرد: مجلس عروسی را به خاک و خون می‌کشند و کودکان بی‌پناه یمن را قطعه قطعه می‌کنند. خود این آقا نازی‌زاده است و نسبت آن از کسانی هستند که از آلمان نازی به آمریکا سفر کردند.

محمد محمدی‌گلپایگانی با بیان اینکه در جنگ آلمان و نازی‌ها بیش از ۵۰ میلیون نفر کشته شد خاطرنشان کرد: تاریخ آمریکا و آنهایی که امروز هستند، اجدادشان مُشتی دزد و غارتگر از فرانسه و انگلیس و اسپانیا هستند که برای غارت به آمریکا رفتند و نسل‌کشی کردند.

وی گفت: در حال حاضر تعداد زیادی سیاه‌پوست در آمریکا و اروپاست. اینها که سیاه‌پوست نداشتند اما عده‌ای را مأمور کردند تا در آفریقا نوجوان‌ها و جوان‌های آنها را شبانه بدزدند و به آمریکا و اروپا انتقال دهند و چقدر کشتی در دریا از اینها غرق شد و آنهایی که زنده می‌ماندند به عنوان برده فروخته می‌شدند.

محمدی‌گلپایگانی بیان کرد: از عمر حکومت آمریکا چیزی حدود سه قرن می‌گذرد و در تمام این مدت حکومت آمریکا در کار جنگ بودن، اما امروز سپاه آنقدر قدرت دارد که هرکسی بخواهد از آب‌راه تنگه هرمز بگذرد باید به ما پاسخگو باشد.

رئیس دفتر رهبری اظهار داشت: مردم اینها را می‌شناسند و چندان دوامی نخواهند داشت چرا که قرآن می‌گوید «أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ».

وی با بیان این‌که امروز هر حلقومی که صدای اختلاف از آن بیرون بیاید، صدای شیطان و دشمن است خاطرنشان کرد: امروز نظام بیدی نیست که به این بادها بلرزد. ممکن است اختلافاتی باشد اما چندصدایی نداریم. امام راحل با اتکا به مردم بنایی را گذاشت که از باد و باران نمی‌لرزد.

محمدی‌گلپایگانی ادامه داد: باید نسبت به نسل جوان مسئول باشیم و اینها آینده کشورند. امروز اروپا و آمریکا با تبلیغات شیطانی خود در درون خانه‌ها می‌خواهند نسل جوان را از بین ببرند.

رئیس دفتر رهبری عنوان کرد: امروز خطاب من به روحانیت این است که به نسل جوان برسید و این نسل را دریابید. با وجود همه دشمنی‌ها اما نسل جوان پویا با نشاط و مؤمنی داریم. در اعتکاف که عمده آنها جوانان است چندصد هزار نفر گرد هم می‌آیند و در برابر خداتضرع می‌کنند.

محمدی‌گلپایگانی ادامه داد: برادران مسئول خدمت از ناحیه جمهوری اسلامی همیشه نوبت شما نیست؛ یک روزی مسئولیت از ما گرفته خواهد شد و از این فرصت طلایی برای مردم استفاده کنید.

وی ادامه داد: حوزه نوپای نجف که هزار سال سابقه دارد را بعد از اینکه صدام آن را نابود کرد ایشان دوباره در حال بنا نهادن است. صدام حوزه نجف را با خاک یکسان کرد و اثری از آن نبود و علمای بسیاری را به شهادت رساند.

محمدی‌گلپایگانی افزود: این حوزه باید افرادی در آن تربیت شوند که جمهوری اسلامی ایران را بشناسند و آن را به بقیه معرفی و پایه‌گذاری صحیحی در آن صورت گیرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان