برجام همه سیاست خارجی ایران نیست | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 15:05

برجام همه سیاست خارجی ایران نیست

شماره: 17025
Aa Aa

جمهوری اسلامی ایران حتماً با جنگ مخالف است اما مردم اوکراین نیز مانند مردم افغانستان، یمن و عراق قربانی سیاست‌های شیطانی آمریکا شده‌اند.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهور ایران؛
برجام همه سیاست خارجی ایران نیست

سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهور ایران در جلسه هیأت دولت گفت:

عزت امروز کشور مرهون خدمات نیروهای مسلح به ویژه پاسداران انقلاب اسلامی است.
به گزارش اسپادانا خبر، او افزود:

نجات بشر امروز در برابر امواجی که از طوفان نوح سهمگین‌تر است در گرو توجه به فرهنگ حسینی است و کسی از این وضعیت رهایی می‌یابد که در کشتی قرار گیرد و ناخدایش حسین‌بن‌علی(ع) است.
وی در خصوص آخرین تحولات مربوط به مذاکرات لغو تحریم‌ها در وین اظهار داشت:

وزارت امور خارجه و تیم مذاکره‌کننده با تلاش مذاکرات را پیگیری می‌کنند اما دولت هیچ اقدامی را به مذاکره و برجام گره نزده و نخواهد زد. برجام همه سیاست خارجی ایران نیست بلکه به عنوان یک موضوع در این عرصه به آن نگاه می‌شود. رمز موفقیت دولت در ۶ ماه اخیر این بوده که همه امور از جمله مسائل مربوط به سیاست خارجی و نظام بانکی و نفت را با قدرت پیگیری کرده و هیچ یک از آنها را معطل برجام و توافق در مذاکرات نکرده است.
رئیس جمهور ایران درباره پرداخت حق‌الزحمه کارکنان و کارگران از سوی شرکت‌های پیمانکار اظهار داشت:

هیچ پیمانکاری حق ندارد به هیچ‌عنوان و بهانه‌ای حقوق کارگران را پرداخت نکند و حقوق هیچ کارگری نباید یک روز هم تأخیر بیفتد. پیمانکاری که حق کارگر را نمی‌دهد و به او ظلم می کند صلاحیت ندارد پیمانکار دولت باشد. وزرا و مسئولان دستگاه‌های دولتی شرعاًً و قانوناً وظیفه دارند با پیگیری موضوع اجازه ندهند هیچ کارگری در شب عید دچار سختی شود.
او با اشاره به مسائل منطقه و بحران اوکراین گفت:

مردم اوکراین نیز مانند مردم افغانستان، یمن و عراق قربانی سیاست‌های شیطانی آمریکا شده‌اند. جمهوری اسلامی ایران حتماً با جنگ مخالف است و هر روز که جنگ زودتر پایان یابد، به نفع منطقه و ملت‌هاست و از خطرات، آسیب‌ها و مشکلات مردم کم می‌شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان