برخی از مدیران روحانی به بهانه آلودگی هوا در ژنو و وین ساکن شده اند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 20:16

برخی از مدیران روحانی به بهانه آلودگی هوا در ژنو و وین ساکن شده اند

شماره: 15489
Aa Aa

چرا این افراد که عملکردشان مستقیماً‌ بر زندگی مردم تأثیر می‌گذارد و اطلاعات درجه یک کشور را در اختیار دارند باید به راحتی با منافع ملی بازی کنند؟

علیرضا سلیمی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی؛
برخی از مدیران روحانی به بهانه آلودگی هوا در ژنو و وین ساکن شده اند

علیرضا سلیمی، نماینده محلات و دلیجان و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:

یکی از مشکلات ایران این است که ایران خانه دوم برخی مسئولان است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او گفت:

به همین خاطر آن ها در برنامه‌ریزی‌ها و اقداماتشان همه تخم‌مرغ‌های مسائل کشور را در سبد چند کشور غربی قرار می‌دهند. این مسئله و مشکلات و مفاسد ناشی از آن باعث شکل‌گیری این ایده در بین جمعی از نمایندگان مجلس شده است تا در رابطه با خروج مدیران از کشور پس از اتمام مسؤولیت‌شان ضوابطی تعیین کنند. به خاطر همین سوء تدبیرها مردم آسیب‌های جدی می‌بینند که متولیان این سوء تدبیرها باید پاسخگو باشند مثلا تورم در حال حاضر به گونه‌ای است که روزانه قیمت‌ها بالا و پایین می‌رود و این نتیجه یک سلسله تصمیمات است که عوامل این تصمیمات باید پاسخگو باشند. همین الان هم برخی از این افراد که در دولت گذشته در سطح معاون وزیر و رؤسای سازمان‌های مهم کشوری مسئولیت داشته‌اند به بهانه آلودگی هوای تهران دو سه ماه به ژنو و وین رفته‌اند و آنجا ساکن شده‌اند و جالب است از همانجا درباره مسائل کشور مصاحبه و تئوری‌پردازی می‌کنند و کشور را به هم می‌ریزند. در تابستان اخیر هم برخی از همین‌ها به بهانه گرمی هوا راهی کشورهای اروپایی می‌شدند.

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد:‌

سؤال این است که چرا این افراد باید به راحتی با منافع ملی بازی کنند آن هم در حالی که عملکردشان مستقیماً‌ بر زندگی مردم تأثیر می‌گذارد و اطلاعات درجه یک کشور هم در اختیار این‌ها قرار دارد و خروج بی‌ضابطه آنها ممکن است خطرناک باشد؟ لذا پس از اتمام مسئولیتشان باید مدت زمان منطقی و مشخصی برای بررسی عملکرد و پرونده این افراد در نظر گرفته شود.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان