به برکت اسلام و رهبری مشکلات آسان شده است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403 - 6:07

به برکت اسلام و رهبری مشکلات آسان شده است

شماره: 16243
Aa Aa

دشمنان ما در مقابل کرونا در مرحله تسلیم شدن هستند و در صدر میزان کشته‌ها قرار دارند|باید با علم بتوانیم در آسمان و زمین نفوذ کنیم.

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران؛
به برکت اسلام و رهبری مشکلات آسان شده است

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن "نورا" در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) اظهار داشت:

بخش مهمی از موفقیت‌های ما مدیون مجاهدت‌های ۴۰ ساله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود؛ کسی که برای تحقق اهداف انقلاب شب و روز نمی‌شناخت.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از سپاه نیوز، وی با بیان اینکه امروز تلاش دشمن برای از بین بردن اعتماد به نفس ملت و القای خودباختگی است گفت:

در این شرایط با اعتماد و اعتقاد به ظرفیت‌ها و توانمندی های داخلی می‌توان اهداف را محقق کرد. انسان‌ها و جوامع با ذهن‌هایشان حرکت می‌کنند و اولین نکته این است که ما چگونه می‌اندیشیم و خود را چگونه می‌بینیم. وابستگی علمی، ذهنی و ادراکات خواست دشمن است و اگر می‌خواهیم مستقل باشیم باید به‌صورت مستقل فکر و ادراک کنیم. ما در برابر مؤمنان کُرنش می‌کنیم اما در مقابل دیگران کُرنش نخواهیم کرد. حرکت ما برمبنای اعتماد و ایمان به خدا و نهراسیدن است و این معنای عزت است.

وی میدان عمل را بهترین عرصه قضاوت دانست و گفت:

دشمنان ما در مقابل کرونا در مرحله تسلیم شدن هستند و می‌بینید در صدر میزان کشته‌ها قرار دارند. ایران به برکت اسلام و رهبری که حکمت، ایمان و نفوذ بر قلب‌ها دارد توانست به خوبی مشکلات را آسان کند. هیچ راهی جز مستقل بودن نداریم و باید با علم بتوانیم در آسمان و زمین نفوذ کنیم البته این نفوذ فیزیکی نیست بلکه گشایش افق‌های ذهن است. ما نباید تنها مصرف کننده علم باشیم بلکه باید افق‌های جدید را تصاحب کنیم و حرف‌های قوی برای جهان داشته باشیم.

فرمانده کل سپاه گفت:

ساخت واکسن نورا یک دستاورد بسیار بزرگ و حاصل هزاران ساعت تجربه و کار است. ما در این ماه‌ها دستاوردهای بسیار بزرگی داشته‌ایم و با تمام توان در خدمت مردم هستیم و به وزیر بهداشت برای همکاری، اعلام آمادگی می‌کنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان