تحریم ها مانع از پیشرفت ایران نمی‌شوند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 15:20

تحریم ها مانع از پیشرفت ایران نمی‌شوند

شماره: 15237
Aa Aa

او گفته بسیج خط‌شکن است، مرزهای جدید را تغییر می‌دهد، قله‌های جدید را فتح می کند و اعتماد به نفس ملی ایجاد می‌کند. بسیج باید مدل یک نقش بشود.

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران؛
تحریم ها مانع از پیشرفت ایران نمی‌شوند

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه بازدید از نمایشگاه بنیاد تعاون بسیج گفت:

بسیج به صورت هدفمند در حوزه فرهنگی، رسانه خدمات اجتماعی، فناوری و علم، پیشرفت های بسیار بزرگی را طراحی کرده، گام های اول را خیلی خوب برداشته و جوانان خیلی خوب، هوشمند و بااستعدادی را جذب کرده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او ادامه داد:

 نقطه شروع هر مسیر مهم است. هیچ مسیر طولانی بدون برداشتن اولین قدم ها تعیین نمی شود. این مسیرها هم بدون توقف است و نقطه توقف ندارد و راه و طریق است. شاهد این هستیم که بسیج با نمادهای نو شوندگی، پیشرفت های به روز و قرار گرفتن در لبه های مدرن بودن در حوزه علم، فناوری، تجارت و صنعت پیش می رود که این ارزشمند است. بسیج موتوری محرک و پیشران است که سبک می سازد و مدل تولید می کند و حوزه های خدمات اجتماعی را هم ان شاالله به مرور و با گسترش کمی و کیفی فتح خواهد کرد.

سلامی هدف اصلی را تولید مدل خواند و گفت: 

بسیج باید مدل یک نقش بشود و آن نقش هم تلفیق ارزش‌های اسلامی با واقعیت های میدانی است که بتواند این نقش را به عنوان یک الگو معرفی کند. بسیج خط‌شکن است، مرزهای جدید را  تغییر می‌دهد، قله‌های جدید را فتح می کند و اعتماد به نفس ملی ایجاد می‌کند. هدف بسیج این است که در این عرصه تحریم ها نشان بدهد که هیچ چیزی مانع از پیشرفت کشورمان نمی‌شود و الحمدلله این نمایشگاه هم تا یک حدود زیادی این قابلیت‌ها را به اثبات می‌رساند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان