ترور برخی مسئولین به نفع انقلاب است | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403 - 13:41

ترور برخی مسئولین به نفع انقلاب است

شماره: 22633
Aa Aa

رحیم‌پور ازغدی می گوید ارعاب ظالمین و قاتلین مقدس است. اگر او را نترسانید قتل های زنجیره ای مرتکب می‌شود و بی‌گناهان بیشتری را به قتل می‌رساند.

عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی جمهوری اسلامی ایران؛
ترور برخی مسئولین به نفع انقلاب است

رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت:

تفاوت بنیادی میان عملیات‌های انقلابی و عملیات‌های تروریستی وجود دارد؛ عملیات مسلحانه به خودی خود خوب یا بد نیست بلکه آنچه اهمیت دارد موضوع و هدف آن عملیات است.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

امام هرگز مخالف عملیات مسلحانه نبود گ اما این روش را مؤثر نمی‌دانست و معتقد بود جنگ مسلحانه کارآمد نیست و ملت باید بیدار شوند.

وی همچنین ادعا کرد:

اگر امروز بسیاری از مسئولین ما ترور شود هم به نفع خودشان است هم به نفع انقلاب.

او گفت:

اگر روزی دیگر علیه ما عملیات تروریستی نکردند نشانه آن است که دیگر مشکلی با ما ندارند و ما طبق خواست آنها عمل کرده‌ایم. امام گفت پایداری انقلاب به این خون‌ها است و این خون‌ها پایه انقلاب را مستحکم می‌کند.

«رحیم‌پورازغدی» گفت:

ممکن است برخی شبهه کنند چطور شما قبل از انقلاب مسئولین رژیم پهلوی را ترور می‌کردید و امروز مخالف ترور هستید؟ هدف عملیات‌های انقلابی ترساندن ستمگران و دشمنان خدا و خلق و عدالت است اما هدف کشتارهای تروریستی ترساندن مردم است. میان ترساندن ظالم و مظلوم تفاوت وجود دارد. ارعاب ظالمین و قاتلین مقدس است و اگر او را نترسانید قتل های زنجیره ای مرتکب می‌شود و بی‌گناهان بیشتری را به قتل می‌رساند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان