تعدادی از تشییع‌کنندگان پیکر سردار سلیمانی در کرمان جان باختند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 9:38

تعدادی از تشییع‌کنندگان پیکر سردار سلیمانی در کرمان جان باختند

شماره: 9015
Aa Aa

براثر فشار جمعیت، جانباختگان زیر دست و پا له شده، جان خود را از دست داده و یا صدمه دیده اند اما شایعات درباره عملیات انتحاری موضوعیت ندارد.

اورژانس ایران در حال بررسی ابعاد حادثه است؛
تعدادی از تشییع‌کنندگان پیکر سردار سلیمانی در کرمان جان باختند

رئیس سازمان اورژانس ایران گفت: بر اثر ازدحام و تراکم انبوه جمعیت تشییع کننده پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی در کرمان تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند و تعدادی از مصدومان نیز به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از آفتاب، پیرحسین کولیوند گفته: در حال بررسی ابعاد این حادثه هستیم.

وی از مردم خواست خبرهای این حادثه را فقط از مراجع رسمی پیگیری کنند.

حمید شمس الدینی، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان نیز تاکید کرد: هیچ حادثه تروریستی در مراسم تشییع روی نداده و مردم به شایعات توجه نکنند.

او افزود:

بروز هر گونه حادثه تروریستی در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی شایعه سازی دشمنان نظام است. آنان که از این حضور بی نظیر غافلگیر شده‌اند به شایعه سازی پرداخته‌اند.

شمس الدینی گفت: ازدحام مردم بسیار زیاد بوده و بر اثر این ازدحام تعدادی از هموطنان جان باخته و تعدادی مصدوم شدند. تنها تعدادی براثر فشار جمعیت که اغلب هم مسن بوده‌اند زیر دست و پا له شده و صدمه دیده اند و هیچ یک از موارد مطروحه و شایعات در شبکه های مجازی درباره عملیات انتحاری موضوعیت ندارد.

یک منبع آگاه در استان کرمان نیز گفت: بر اثر ازدحام و فشار جمعیت، تعدادی از تشییع کنندگان مراسم سردار سلیمانی در کرمان کشته و مصدوم شدند. این افراد که اغلب مسن بودند در مسیر خروجی از میدان آزادی و ورودی به خیابان شهید بهشتی در زیر دست و پا مانده و مصدوم شده اند.

 

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان