تهران نقطه اصلی هدف دشمن است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 7:07

تهران نقطه اصلی هدف دشمن است

شماره: 21099
Aa Aa

احمدرضا رادان گفته امروز آماده‌تر از دیروز هستیم و این را همواره به دشمنانمان اعلام کردیم. در هر فتنه‌ای در نهایت شرف و آبرو نثار بچه‌های مخلص بسیج و مدافعان امنیت شده و یاس و سرخوردگی هم نصیب دشمنان و فتنه‌گران شد.

پوشیدن لباس انتظامی منت خداوند بر سر برخی از بندگان است؛
تهران نقطه اصلی هدف دشمن است

احمدرضا رادان، رییس پلیس جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید پلیس پایتخت گفت:

امروز آماده‌تر از دیروز هستیم.

به گزارش اسپادانا خبر، وی اظهار داشت:

این را همواره به دشمنانمان اعلام کردیم. در هر فتنه‌ای در نهایت شرف و آبرو نثار بچه‌های مخلص بسیج و مدافعان امنیت شده و یاس و سرخوردگی هم نصیب دشمنان و فتنه‌گران شد.

او گفت:

شیوه‌هایی که دشمن در جنگ ترکیبی و هیبریدی به کار می‌گیرد اهمیت کار انتظامی را دو چندان کرده است. حساسیت انجام ماموریت و انجام وظیفه در مجموعه انتظامی کشور خاص و منحصربفرد است که دلایل مختلفی دارد و همین حساسیت نیز سبب ویژگی‌های خاص در اتحاد رویکردها شده است.

فرمانده فراجا پوشیدن لباس انتظامی را منت خداوند بر سر برخی از بندگانش برای پرکردن توشه آخرت توصیف کرد:

شک نکنید که این خدمت مسیر سخت آخرت را به مسیری سهل بدل می‌کند.

رادان تهران را نقطه اصلی هدف دشمن دانست:

هر اقدامی که تهران انجام شود می‌تواند الگوساز و برتری ساز نسبت به دیگر نقاط کشور  داشته باشد پس فرماندهانی باید در تهران قرار بگیرند که ویژگی صددرصدی برای مقابله با این مشکلات و چالش‌ها را داشته باشد.

وی رحیمی را سردار رشید در تامین امنیت توصیف کرد:

در طول این شش سال سردار رحیمی ماموریت خود را با ظرافت و البته با اقتدار پیش‌ برد. شاهد این مدعا نیز اتفاقاتی است که در تهران رخ داد مانند اتفاقات ٩۶، ٩٨ و ١۴٠١ که هربار شیوه و شگرد دشمن متفاوت از بارهای قبل بود و  اگر دشمن بخواهد این‌بار هم اقداماتی را انجام دهد بازهم شرمندگی و فصاحت برایشان خواهد ماند.

رادان خدمت در تهران را سخت و حساس دانست و گفت:

شیرینی آن هم معامله‌ای است که با خدا می‌کنیم و توشه‌ای است که کسب می‌کنیم. انصافا کار در تهران بزرگ پولاد می‌خواهد که سردار رحیمی با افتخار از این آزمون بیرون آمد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان