جاده آمریکایی سازش، بن بست است | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403 - 3:45

جاده آمریکایی سازش، بن بست است

شماره: 12672
Aa Aa

حسین طائب گفته ما میداندار تهاجم علیه دشمن هستیم؛ دستگاه‌های اطلاعاتی نظام مجرب‌تر از گذشته هستند و در مقابله با فتنه‌ها و فسادهای داخلی ورزیده شده‌اند.

رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران؛
جاده آمریکایی سازش، بن بست است

حسین طائب، رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد:

ایام‌الله دهه فجر به ما آموخت اگر ملتی مومن، تحت زعامت رهبری بصیر و مقتدر حرکت کند، نصرت الهی پاداش آن خواهد بود و سنگرهای به ظاهر فتح ناشدنی به تسخیر در می‌آیند و فشار حداکثری دشمن با استقامت مردم شکست خواهد خورد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، رییس سازمان اطلاعات سپاه افزود:

این روزها شاهدیم محدودیت‌های کرونایی، نتوانسته تاثیری بر دلدادگی و حرارت انقلابی مردم عزیز برای گرامیداشت انقلاب اسلامی داشته باشد. مردم در فضاهای حقیقی و مجازی به هر طریقی وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان می‌دهند. آمریکائیان در صدد تهی‌سازی جمهوری اسلامی ایران از قدرت بودند اما قدرت و اقتدار ملت بزرگ ایران بر محاسبات آنها غلبه کرد. مردم و مسئولین همه متفق‌القول هستند که آمریکا غیرقابل اعتماد است. دست چدنی آمریکا علیرغم خوش خیالی بعضی‌ها، خیلی زود نمایان شد و همه دیدند که جاده آمریکایی سازش، بن بست است. آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذناب آنها از انتقام سخت دلبستگان جبهه مقاومت سخت به هراس افتاده‌اند و ما به آنها می‌گوییم از این ترس بمیرید. آنها در این منطقه دیگر روی خوش نخواهند دید و تا فرصت هست با پای خودشان بروند. حکام سازشکار منطقه نیز باید از سرنوشتی که در انتظار نظامیان تروریست آمریکایی است درس عبرت بگیرند و خود را بیش از این در معرض خشم انقلابی ملت‌های مسلمان قرار ندهند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی نظام مجرب‌تر از گذشته شده‌اند.

رییس سازمان اطلاعات سپاه عنوان کرد:

ما در مقابله با فتنه‌ها و فسادهای داخلی و در برابر خباثت‌های منطقه‌ای ورزیده شده‌ایم. ما در یک جنگ اطلاعاتی و امنیتی چند لایه هستیم و دستگاه‌های اطلاعاتی به پشتیبانی و حمایت این مردم عزیز دلگرمند. در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، هسته‌های اطلاعات مردمی تهدیدها را پس زده‌اند و به پشتوانه همین تکیه‌گاه، انشاالله سیطره اطلاعاتی خود را بر دشمن گسترش می‌دهیم و راه نفوذ آنها را خواهیم بست. ما میداندار تهاجم علیه دشمن هستیم. دستگاه اطلاعاتی نظام در مقابله با شبکه‌ها و عناصر نفوذی، شدت عمل به خرج داده و همکاری خوبی با سرویس‌های همراه منطقه‌ای و بین‌المللی برای تأمین امنیت داخلی و منطقه‌ای دارد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان