جنگ دشمنان بر سر ولایت و حاکمیت الله است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 23:50

جنگ دشمنان بر سر ولایت و حاکمیت الله است

شماره: 17803
Aa Aa

گمان نکنید استکبار و دشمنان با شما بر سر حقوق بشر و انرژی هسته‌ای کنار خواهند آمد. آن ها در صدد هستند ما را از ولایت‌ الله خارج کنند و به ولایت خود در آورند.

عبدالله حاجی‌ صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران؛
جنگ دشمنان بر سر ولایت و حاکمیت الله است

عبدالله حاجی‌ صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در همایش شهدای روحانی و شهدای حرم مطهری رضوی اظهار کرد:

جهاد یک امر همگانی و همیشگی است.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

بر اساس آیات قرآن گمان نکنید روزی استکبار و دشمنان با شما بر سر حقوق بشر و انرژی هسته‌ای کنار خواهند آمد. اینگونه نیست. جنگ آن‌ها بر سر ولایت و حاکمیت الله است. در واقع استکبار در صدد است که اراده خود را حاکم و سلطه خود را تحمیل و ما را از ولایت‌ الله خارج کند و به ولایت خود در آورد.

وی با بیان اینکه همیشه پرچم‌دار این جهاد روحانیت بوده است عنوان کرد:

روحانیت در مکتب اهل بیت(ع) آموخته در سراسر زندگی خود همانند اهل بیت(ع) جهاد داشته باشد. روحانیت سنگرنشینی دین را یاد گرفته و آموخته است که بگوید سر، فرزند و آبرویم را می‌دهم اما نمی‌گذارم دین خدا سر بدهد. در حقیقت این همان فرهنگ حسینی، علوی و فاطمی است که می‌گوید آنجا که دین خدا در خطر باشد، اصغر، اکبر و عباس فدا می‌شوند و همه سر می‌دهند تا دین خدا سر ندهد. روحانیت نه تنها راهنما بلکه راهبر صراط مستقیم است. روحانیت تنها نمی‌گوید به جبهه بروید بلکه همیشه شعارش این است که بیاید و همیشه خود پرچم‌دار بوده است. این جهاد روحانیت معلول اشراف کامل بر تحرکات دشمن، آسیب‌ها، دشمنی‌ها و اطلاعات است. روحانیت همیشه با بصیرت الهی خود که در پرتو تقوا به دست آورده بصیرت کامل نسبت به نقشه‌های دشمن و صراحت در دفاع از دین را دارد. روحیه جهادی و گذشتن از همه چیز از دیگر ویژگی‌های روحانیت است.

وی با تاکید بر اینکه روحانیون باید در جهاد تبیین پیشتاز باشند گفت:

امروز دشمن به جای تصرف سرزمین خرمشهر و حمله به آبادان به ذهن‌ها و قلب‌ها حمله کرده و در حمله خود معرفت‌ها را هدف قرار داده است. به خدا قسم اولین و بزرگترین آروزی همه ما شهادت است و امیدوارم که خداوند این توفیق را نصیب ما کند. پس با وجود چنین آروزیی دشمن ما را از چه می‌ترساند؟ ببیند که شهادت عامل حیات ما در طی این ۴۰ سال است. ببیند که شهادت عامل تحرک و رویش‌های جدید است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان