جو بایدن به معدودی خائن فریب خورده نگاه نکند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 5:08

جو بایدن به معدودی خائن فریب خورده نگاه نکند

شماره: 20044
Aa Aa

او شاید به دلیل حواس پرتی گفته بنا به آزاد کردن ایران دارد. ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و بنا دارد آزاد بماند. دهه هشتادی‌ها نیز همین نظر را دارند. 

رییس‌جمهور اسلامی ایران در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان؛
جو بایدن به معدودی خائن فریب خورده نگاه نکند

 سید ابراهیم رئیسی، رییس‌جمهور اسلامی ایران در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان گفت:

روز، روز مبارزه با استکبار جهانی است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، او ادامه داد:

قرآن کریم، پیامبر اسلام و همه ائمه ما هشدار دادند که دچار خودبینی، خود بزرگ بینی نشوید چراکه باعث سقوط شما و نه فقط یک فرد بلکه جامعه می‌شود. امروز نمود استکبار نظام سلطه حاکم بر آمریکاست. او برای اینکه به منافع خود برسد حاضر است بسیاری از ملت‌ها در جای جای دنیا از بین برود و منافع آن‌ها به خطر بیفتد. ملت بزرگ ایران با انقلاب شکوهمندش مبارزه با استبداد و استکبار را الگوی کار خود قرار داد. اگر حرکت بزرگ دانشجویان خط امام نبود جریان مبارزه با استعمار ناقص بود. حرکت عظیم دانشجویان با بصیرت ما جریان مبارزه با استکبار و استبداد را کامل کرد. مبارزه با استکبار داخلی ۲۲ بهمن ۵۷ انجام شد اما این مبارزه در مرحله جهانی در ۱۳ آبان ۵۸ کامل شد.

وی افزود:

همه مسئولان و تریبون داران باید اهمیت امروز که روز مبارزه با استکبار است را تبیین کنند. روحیه استکباری نمی‌خواهد نظر و خواست و رأی ملت‌ها بر سرنوشت خود حاکم باشد. در میان همه این جنایت‌ها خودشان را طرفدار آزادی و حقوق بشر و دموکراسی معرفی می‌کنند. افغانستان را ببینید. نتیجه دو دهه حضور آمریکایی‌ها جز خونریزی و جنگ و کشته‌های چند ده هزاری است؟ در مناطق دیگر و امور دیگری که آمریکا حضور دارد را ببینید. جنایت‌های متعدد و کشته‌های بی‌شمار به جا گذاشته است. چند ساعت قبل مطلع شدم رییس جمهور آمریکا گفته است که بنا به آزاد کردن ایران دارد البته این حرف‌ها گفته می‌شد اما شاید به دلیل حواس پرتی که دارد این بار علنی گفته است. آقای رییس‌جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و بنا دارد که آزاد بماند. شما دنبال کند کردن شتاب حرکت ایران هستید اما زهی خیال باطل. زنان و مردان ما اجازه نمی‌دهند امیال پلید شما در این کشور پیاده شود. ما هرگز گاو شیرده نخواهیم شد

وی ادامه داد:

امروز دهه هشتادی‌های ما نیز همین نظر را دارند. به گروهی افراد فریب خورده و خائن نگاه نکنید. امروز کشوری که به آن سیم خاردار هم نمی‌دادید در جمع صاحبان صنایع پیچیده قرار دارد. در صنعت فضایی، در حوزه سایبری جوانان ایران دست برتر دارند. مگر با حرف و تحریم شما متوقف می‌شویم؟ مگر ما معطل شما هستیم؟ شما تلاش دارید حرکت این قطار پیشرفت را کند کنید. جوانان غیور‌ ما اجازه نخواهند داد که امیال شما در این کشور اجرایی شود. امروز همه نقش جمهوری اسلامی ایران را می‌دانند و هیچ معادله‌ای در منطقه بدون جمهوری اسلامی ایران رقم نخواهد خورد. حاج قاسم عزیز ما شد نماد مبارزه با تروریسم در جهان.

رئیسی گفت:

عزیزان من، دانشجویان و دانش آموزان عزیز ما عنایت کنید که امروز دشمن وحدت و انسجام ملی ما را هدف قرار داده است. اقوام عزیز، کرد و لر و عرب و بلوچ و ترکمن و اقوام عزیز ما بدانید که آمریکایی‌ها امروز انسجام ملی را هدف قرار داده است. بدانید امروز آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی پیشرفت و امید را در کشور هدف قرار داده‌اند. بدانید که هدف امروز دشمن امنیت آرامش و اقتدار است. امروز بدانید امنیت آرامش و جان انسان‌ها مورد هدف دشمن قرار گرفته است. امروز هرکس در کشور که در آشوب بدمد، بداند یا نداند، بخواهد یا نخواهد در جریان اهداف آمریکا و دشمنان این ملت حرکت کرده است و هرکس در جهت آرامش، رونق علم و تحصیل و دانش و صنعت گام بردارد، هر کس در جهت حرکت قطار پیشرفت کشور قدم بردارد در راستای اهداف و منافع ملت ایران بوده است. هرکسی در جهت برهم زدن آرامش و دمیدن در آشوب و تنش گام بردارد بداند که در جهت اهداف آمریکا و دشمنان این ملت گام برداشته است. آمریکایی‌ها خیال کردند می‌توانند آنچه در لیبی و برخی کشور‌ها اجرا کردند را در ایران هم اجرایی کنند، زهی خیال باطل. چرا شما درس نمی‌گیرید از تجربه‌هایی که در این سال‌ها داشتید؟ آنچه شما بر سر ملت‌های مختلف آوردید در مقابل چشمان ماست. به همه شما عزیزان، به همه شما هموطنان در سراسر کشور و کسانی که ۱۳ آبان را گرامی داشتند درود می‌فرستم.

  •  

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز همزمان با ۱۳ آبان ماه در توئیتر نوشته است:

كاخ سفيد كه به شكل فزاينده ای در اعتشاشات اخیر ايران مروج خشونت و‌ ترور شد. هم‌زمان برای توافق هسته ای تلاش می کند. آقای بایدن، رفتار ریاکارانه و حمایت از داعش را متوقف کنید!

«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در گردهمایی تبلیغاتی برای «مایک لوین» نماینده دموکرات در شهر «اوشن ساید» در ایالت «کالیفرنیا» به هواداران خود گفت:

«ما ایران را آزاد می‌کنیم.نگران نباشید، ما ایران را آزاد خواهیم کرد. آنها بزودی خود را آزاد خواهند کرد.»

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان