حاکم نظام اسلامی از نعمت‌های معنوی است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 20:24

حاکم نظام اسلامی از نعمت‌های معنوی است

شماره: 22400
Aa Aa

بعضی‌ها  آرزو می‌کنند نظام اسلامی نباشد و نظامی غیر از نظام ولایت‌فقیه باشد. دنبال دموکراسی غربی و این‌جور مسائل هستند. این می‌شود کفران نعمت.

حسینی‌همدانی، نماینده ولی فقیه در البرز؛
حاکم نظام اسلامی از نعمت‌های معنوی است

سید محمدمهدی حسینی‌همدانی، نماینده ولی فقیه در البرز در جلسه شرح دعای ۴۹ صحیفه سجادیه گفت:

کفران نعمت که شود بلا می‌آید و مشکلات فراوان می‌شود. این‌ها از آیات و روایات به دست می‌آید؛ موقعیت برای عذاب فراهم می‌شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، وی اظهار داشت:

کفران نعمت خیلی گسترده است و همه شئون ما را شامل می‌شود مثلاً نظام حکومت اسلامی. کسانی که قسمتی از حکومت طاغوت را هم درک کرده باشند می‌فهمند که حاکمیت اسلام و نظام اسلامی معنایش چیست. بعضی‌ها حرف‌هایی در فضای مجازی و این‌طرف و آن‌طرف می‌زنند و آرزو می‌کنند که نظام اسلامی نباشد، نظام غیر از نظام ولایت‌فقیه باشد، دنبال دموکراسی غربی و این‌جور مسائل هستند. این می‌شود کفران نعمت. سختی‌ها و مشکلات و مسائلی که سر جایش است آن‌ها را انکار نمی‌کنیم. مسیر را دارم می‌گویم؛ مسیری که دوران طاغوت طی شد و مسیری که الان طی می‌شود. کفران نعمت نشانه لئامت و پستی و پلیدی شخص است.

وی ادامه داد:

سنت قطعی خدای تعالی این است که کسی در مقابل نعمت‌ها قدردانی کند نعمتش زیاد می‌شود و اگر ناسپاسی کند کم خواهد شد؛ شکر نعمت نعمتت افزون کند کفر، نعمت از کفت بیرون کند. این را هم بدانید نعمت فقط مادی نیست، نعمت‌های معنوی هم داریم؛ نعمت ولایت، دوست داشتن اهل‌بیت، فقیه جامع‌الشرایط که حاکم نظام اسلامی است همه اینها نعمت‌های معنوی هستند که ماندگارتر، اثرگذارتر و خیر بیشتر دارد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان