حذف میرحسین، کروبی، رهنورد و خاتمی به صلاح نظام نیست | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 9:57

حذف میرحسین، کروبی، رهنورد و خاتمی به صلاح نظام نیست

شماره: 8573
Aa Aa

میرزایی نیکو می گوید اصلاح طلبی نمرده؛ انتخابات تنها راه مردم‌سالاری است و هر که دلسوز است باید از انتخابات آزاد دفاع کند و پای آن بایستد.

عضو‌ فراکسیون امید مجلس ایران اعلام کرد؛
حذف میرحسین، کروبی، رهنورد و خاتمی به صلاح نظام نیست

قاسم میرزایی نیکو، عضو‌ فراکسیون امید گفت: یک بار دیگر تأکید می‌کنم که حذف سیدمحمد خاتمی و حذف میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی به صلاح نظام در این روزهایی که مردم چشم به راه صداقت هستند، نیست.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، قاسم میرزایی نیکو، نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی مجلس گفت:

سلام بر امام حسین (ع) اباعبدالله، سید و سالار اصلاحات، سلام بر امام عصر آن امام عدالت. ما از آغاز اصلاح طلب بودیم. اصلاح طلبی براندازی نیست بلکه تحقق روح جمهوریت و اسلامیت است. ما نان به مزد نبودیم، ما فرزند انقلاب هستیم. جوانی نکردیم و همه خود را فدا کردیم. ما با جانمان بازی کردیم. هشت سال پای شرف و وطن ایستادیم ولی امروز آن دیگری یاغی و این دیگری در حبس است. ما اصلاح طلبان ممنوعه هستیم؟ آنقدر که بردن نام ما پیگرد قانونی دارد.

وی افزود: اصلاح طلبی نمرده است، ما بقایای نسل شب زدگانیم. اصلاح طلب انقلابی نه خورده و نه برده بلکه بر سر آرمان‌ها ایستاده، اکنون انتخابات تنها راه مردم‌سالاری است. اکنون لازم است اصلاح طلبان به خصوص فراکسیون امید گزارشی از فعالیت‌ها و موانع بدهند؛ چرا که دانستن حق مردم است. فشار حداکثری و پدیده ترامپیسم، وضعیت بد اقتصادی همه موجب عصبانیت مردم بوده و بی‌عدالتی و فساد مشکلاتی را ایجاد کرده است.

نماینده مردم دماوند ادامه داد: در این شرایط دو راه داریم اول اینکه مردم را نبینیم، دموکراسی را کمرنگ کرده، جوانان منتقد، دانشجویان، کارگران و اهل رسانه را به جرم اعتراض ساکت کنیم و راه دوم اینکه با حقیقت آشتی کرده و راه را باز کنیم و در این روزگار سخت با حضور حداکثری مانند دوم خرداد ۷۶ که حمله آمریکا و یا مانند خرداد ۹۲ که تیغ تحریم‌ها را کند کرد و آبروی نظام را خرید به رأی مردم اعتماد کنیم. هر که دلسوز است باید از انتخابات آزاد دفاع کند و پای آن بایستد. جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مجلس قدرتمند است. ما نشان دادیم مسئله ما بقای ریاست نبوده و اصل نجات ایران است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت:  انتخابات بین بد و بدتر چیزی جز قهقرا نیست. یک انتخاب خوب و آزاد سرآغاز رشد است. این خواست دشمن است که ایران پیشرفت نکند.

میرزایی نیکو گفت: آمریکا و ترامپ اگر قرار است به مذاکره بازگردند برای تا قبل از انتخابات مجدد است و پس از آن مسئله از اعتبار ساقط است. در موضع قدرت هستیم و می‌توان با تکیه بر دیپلماسی مبتنی بر مصلحت و عزت و همچنین در سایه وحدت ملی در جهان سربلند بمانیم.

نماینده مردم دماوند عنوان کرد: در این روزهای متعلق به سرور و سالار آزادگان جهان یک بار دیگر تأکید می‌کنم که حذف سیدمحمد خاتمی و حذف میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی به صلاح نظام در این روزهایی که مردم چشم به راه صداقت هستند، نیست.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان