در جنگ فرضی با ایران۲۰ هزار آمریکایی در روز اول کشته خواهند شد | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 9:20

در جنگ فرضی با ایران۲۰ هزار آمریکایی در روز اول کشته خواهند شد

شماره: 8090
Aa Aa

صفارهرندی می گوید: ایران در حوزه علمی و نظامی سرآمد است؛ به طور اعجاب‌آوری پیشرفت کرده‌ایم. به طوری که در شتاب علمی رتبه اول منطقه را داریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادعا کرد؛
در جنگ فرضی با ایران۲۰ هزار آمریکایی در روز اول کشته خواهند شد

محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره آموزشی تشکیلاتی حیات طیبه ویژه فعالان دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با بیان اینکه دشمنعملاً اعلام کرده توان زورآزمایی با ایران را ندارد گفت: در جنگ فرضی ۲۰ هزار آمریکایی در روز اول کشته خواهند شد. آنها خوب می‌دانند که نبرد نظامی با ایران عواقب سنگینی برایشان دارد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی با تأکید بر اینکه اگر از جلد انقلاب خارج شویم، باید باج بدهیم ادامه داد: امروز باید به گذشته بازگردیم و بدانیم که با چه خطرهایی مواجه بودیم و چگونه آن‌ها را از سر گذراندیم.

صفارهرندی با اشاره به اینکه امروز پیام انقلاب در منطقه پژواک می‌کند خاطرنشان کرد: کشور در حوزه علمی و نظامی سرآمد است و به طور اعجاب‌آوری پیشرفت کرده‌ایم به طوری که در شتاب علمی رتبه اول منطقه را داریم.
وی با بیان اینکه برخی مسوولان ما به اشتباه به غربی‌ها امید بسته بودند گفت: آنها دچار خوش‌بینی سیاسی شده بودند و با شعار به پیش می‌رفتند.

وی درباره فضای مجازی نیز تصریح کرد: در همه جای دنیا فیلترگذاری انجام می‌شود و نباید این مسأله را رها کرد.

صفارهرندی با اشاره به توقیف نفتکش ایرانی توسط بریتانیا گفت: حتماً این اتفاق بدون پاسخ نخواهد ماند، عالم سیاست غرب بر دروغگویی استوار است و متأسفانه از اخلاق به دور هستند.
وی در پاسخ پرسش دانشجویان درباره احمدی‌نژاد نیز خاطرنشان کرد: من دو احمدی‌نژاد می‎شناسم که در چهار ساله اول و دوم دوران ریاست جمهوری‌اش متفاوت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت اول احمدی‌نژاد در خدمت به مردم رکورددار است و مدیران انقلاب و پرتلاشی در راه خدمت به کشور حرکت کردند، اما احمدی‌نژاد از اواخر دوره اول دچار پریشان‌حالی شد که گرایش‌های فکری و مواضعش تغییر کرد.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: شرط لازم برای پیروزی در همه عرصه‌ها اتحاد است و باید در داخل کشور به این مسأله توجه کنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان