در زمان حکومت پیامبر (ص) نیز کاستی ها وجود داشته است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 18:49

در زمان حکومت پیامبر (ص) نیز کاستی ها وجود داشته است

شماره: 12624
Aa Aa

آملی لاریجانی با بیان این که انتقادها نباید رنگ سیاه نمایی بگیرد گفته امروز جمهوری اسلامی در قله افتخار منطقه ایستاده و پدیده ای بی نظیر در جهان است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران؛
در زمان حکومت پیامبر (ص) نیز کاستی ها وجود داشته است

آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران در جلسه این مجمع «شهادت» را یکی از این ارزشهای الهی دانست و گفت:

در انقلاب اسلامی همواره و در همه جا از دوران نهضت گرفته تا در جبهه های نبرد حق علیه باطل ذکر «یا زهرا (س)» و «یا حسین (ع)» زینتبخش گفتار مجاهدان و رزمندگان بوده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، آملی لاریجانی، انقلاب اسلامی را انقلابی الهی و مبتنی بر نگاه توحیدی خواند و گفت:

بر اساس همین نگاه توحیدی است که می گوییم انقلاب ما انفجار نور بود. برخی تصور می کنند نگاه توحیدی انقلاب اسلامی به معنای عدم توجه به زندگانی دنیایی مردم است در حالی که اتفاقا مزیت این انقلاب الهی جمع بین معنویت و زندگی این دنیایی است. تذکردادن نسبت به کاستیها و بیان نقایص در مقام انتقاد سازنده کاملا بحق است اما این انتقادها نباید رنگ و بوی سیاه نمایی و ناامیدکردن مردم به خود بگیرد که این خبط و اشتباه بسیار بزرگی است. امروز جمهوری اسلامی در حالی در قله افتخار و اقتدار منطقه ایستاده و پدیده ای بی نظیر در جهان است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مشکلات و کاستیها در همه دورانها حتی در زمان حکومت پیامبر (ص) و امیرالمومنین (ع) وجود داشته است اظهار کرد:

در همه اعصار، نفاق، فساد و سوءمدیریتهایی کم و بیش وجود داشته اما مهم این است که کلیت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی یک حقیقت زنده و رو به پیشرفت است. کدام انقلاب را در جهان سراغ دارید که بعد از چهار دهه انواع هجمه ها، تحریم ها و تهدیدها اینگونه سرزنده باشد؟ البته منکر ایرادات و کاستی ها هم نیستیم و همه باید با کمک یکدیگر مشکلات را برطرف کنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان