در یک برنامه پنج ساله محرومیت را در ایران ریشه کن می کنیم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 13:49

در یک برنامه پنج ساله محرومیت را در ایران ریشه کن می کنیم

شماره: 13859
Aa Aa

قرارگاه قدس و سپاه سلمان در چهار دهه گذشته خدمات بسیاری را به مردم ارائه کرده اند اما دوربین نمی‌تواند آن ها را در معرض دید عموم قرار دهد.

غلامرضا سلیمانی، فرمانده بسیج ایران؛
در یک برنامه پنج ساله محرومیت را در ایران ریشه کن می کنیم

غلامرضا سلیمانی، فرمانده بسیج ایران در حاشیه بازدید از یکهزار واحد مسکونی در منطقه میرآباد حاشیه شهر چابهار، احداث این واحدها را آغاز یک الگو سازی بزرگ خواند و گفت:

این الگو را در اقتصاد، فرهنگ، معیشت، زیرساخت‌های مذهبی، آموزشی، بهداشتی، درمانی و تفریحی شناسایی و به عنوان یک شهرک اسلامی ایجاد کرده‌ایم تا پاسخگوی مردم باشد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی اظهار کرد:

سپاه بویژه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و سپاه سلمان در طول چهار دهه گذشته خدمات بسیاری را به مردم ارائه کرده است و دوربین نمی‌تواند خدمات ارائه شده را در معرض دید عموم قرار دهد. این مسیری است که از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده و تداوم خواهد داشت اما ما در شرایطی قرار گرفتیم که با لطف الهی در انتخابات ۲۸خرداد ماه ملت بزرگ ایران یک حماسه عظیم را خلق و نقطه آغازی برای اتخاذ رویکردهای تحولی به منظور حل مسائل ملی و منطقه ای آغاز شده است.

سلیمانی گفت:

دشمن تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به ملت ما کرد اما توطئه‌های آنها نقش برآب شد. در فضای دولت جدید در یک برنامه کوتاه مدت پنج ساله محرومیت را از صفحه ایران اسلامی کاملا به صورت اساسی و بنیادی ریشه کن می کنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان