دشمنان با جنگ نرم درصدد خاموش کردن نور خدا در روی زمین هستند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403 - 11:27

دشمنان با جنگ نرم درصدد خاموش کردن نور خدا در روی زمین هستند

شماره: 15833
Aa Aa

نیروهای انقلابی، بسیجیان و فرهنگیان بسیجی باید به سمت خودسازی، جامعه پردازی و حرکت به سمت تشکیل تمدن نوین اسلامی حرکت کنند.

«محمدعلی جعفری» فرمانده پیشین سپاه پاسداران؛
دشمنان با جنگ نرم درصدد خاموش کردن نور خدا در روی زمین هستند

«محمدعلی جعفری» مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) در آیین افتتاح دوره آموزشی طرح ولایت فرهنگیان استان همدان گفت:

در گام دوم انقلاب افرادی که عنوان مقدس بسیجی را دارند باید به تکلیف خود عمل کنند چرا بسیجی به معنای عزم و اراده و انجام تکلیف الهی در راه یاری دین خدا و انقلاب اسلامی است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او ادامه داد:

انقلاب اسلامی برای جاری کردن حاکمیت دین خدا استقرار یافت. دشمنان خدا با جنگ نرم، جنگ فرهنگی و کار رسانه ای درصدد خاموش کردن نور خدا در روی زمین هستند. فلسفه انقلاب اسلامی پیاده کردن دین، کلام و آیین خدا و قرآن در جامعه ایرانی و سپس گسترش آن در جهان است.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) گفت:

انقلاب اسلامی دارای پنج مرحله است که تاکنون ۲ مرحله آن مبنی بر تشکیل نظام اسلامی و تثبیت در برابر دشمنی های مختلف داخلی، خارجی و منطقه ای محقق شده است. تثبیت این نظام و انتقال پیام استقامت به منطقه و مسلمان جهان برای ایستادگی و جنگیدن در برابر ظلم دستاورد کمی نیست. بستر رشد و حرکت انقلاب اسلامی با وجود مشکلات موجود فراهم شده با این وجود در گام دوم انقلاب باید نیروهای انقلابی، بسیجیان و فرهنگیان بسیجی به سمت خودسازی، جامعه پردازی و حرکت به سمت تشکیل تمدن نوین اسلامی حرکت کنند و در این میان نقش مردم و بسیجیان در تمامی عرصه ها برای عبور انقلاب از گردنه ها و جنگ تحمیلی بسیار مهم و تعیین کننده بوده است.

جعفری با عنوان اینکه جوانان نقشی محوری و تعیین کننده در گام دوم انقلاب دارند اظهار داشت:

حضور جوانان در جنگ نرم، جامعه سازی، دولت سازی، اسلامی شدن دستگاه ها و اسلامی شدن جامعه همواره مورد تاکید است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان